Senaste nytt

En exklusiv Centurion-lounge checkar in på Pontus in the Air

Tjaeng

Medlem
:rolleyes:Nu var det ju mer en vinkling till vilket klientel Centurion vänder sig till, inte att Platinum på något sätt bara är ett sketet kort för pöbeln

Finns väl inget inkomstkrav på Platinum i Sverige så... enda avvägningen för folk torde vara om de reser tillräckligt mycket för att det ska motivera årsavgiften.
 

Canadien

Medlem
Finns väl inget inkomstkrav på Platinum i Sverige så... enda avvägningen för folk torde vara om de reser tillräckligt mycket för att det ska motivera årsavgiften.
Folk kan ju dessutom gratis skaffa sig ett Platinum i 3 mån och säga upp innan gratistiden går ut. Rinse and repeat tills de blir bannade.
 

Delayed

Medlem
Nu var det ju mer en vinkling till vilket klientel Centurion vänder sig till
Och min vinkling var att jag inte alls förstår varför resenärer som har ett Centurionkort skulle uppskatta att "sitta lite avskilt och ostört" mer än vad andra andra resenärer utan detta kort gör.
 

Patrik

Medlem
Finns väl inget inkomstkrav på Platinum i Sverige så... enda avvägningen för folk torde vara om de reser tillräckligt mycket för att det ska motivera årsavgiften.

Inflation... från början var platinum ett kort man blev inbjuden till (som centurion är idag) och det mest var rykten om det svarta amex:et, sen blev platinum ett publikt ansökbart kort med krav på att vara höginkomsttagare och idag räcker det att man är kreditvärdig och tycker årsavgiften är ok.

Med det sagt... snart kan vi söka centurion korten på websidan... ;)
 

M.K

Medlem
@Brandforce SAS Go är ju inte en person så hänger inte med i ditt resonemang? Dessutom säger en del SAS folk med rätta minus också och inget nedvärderande med det enligt mig. Det är ju faktiskt + klass med tunnbrödrulle och utan rullen med -. Enkel logik. :)
 

NotRyan

Medlem
Jag kan tycka att om SAS kallar sina klasser för Plus och Go, så skulle dom nog kunnat räkna ut(!) vad Go skulle komma att kallas :D
 
  • Gilla
Reactions: fcx
Toppen