Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2019-MAR-09

Troligen en fare med max två transfers i US så ex.vis GOT-HEL-LHR-BOS-JFK-MIA
Ja, helt riktig:) Jeg skal på en slik tur i April. Turen tillater 2 stopp i USA så maks er 340TP hver vei, jeg tok bare en stopp da jeg ikke trenger de 40TP for å fornye gullet. Jeg oppgraderte også LHR-PHL til F for 24.000 Avios og ingen ekstra avgifter:) Betalte rundt 10.000 NOK. Da får jeg også AY A350 mellom HEL og LHR

En annen ting her , bestilte tur i Y til SIN til sommeren. Vi er 2 voksne og 3 barn. Jeg betalte 5900,- NOK t/r OSL-LHR-SIN per person og denne turen får jeg rundt 24.000 Avios som gullmedlem det synes jeg er veldig bra i Y:) En t/r OSL-LHR koster jo 13.000 Avios så denne ene billeten i Y er nok Avios for 2 personer til London. Sammen med kona og barna drar vi inn rundt 50.000 Avios til sammen i turen til SIN i Y som gjør at vi får nesten en ny tur med Avios til LHR for hele familien:)
 

Agö

Medlem
Kan det stämma att det gick skapligt vilt till i loungen förra helgen? En polare var i GF idag och hörde sig för bland personalen. Det var ord och inga visor.
 

EBD_Hakan

Medlem
Kan det stämma att det gick skapligt vilt till i loungen förra helgen? En polare var i GF idag och hörde sig för bland personalen. Det var ord och inga visor.
Jag tyckte det var ganska lugnt, mycket trevligt. Visserligen ganska mycket alkoholförtäring men inget "stök" vad jag uppfattade.Trist om det uppfattats som stökigt :(
 
Toppen