En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Magino, 26 November 2016.

1. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi följer upp för fjärde året i rad med en heldag i Galleris First på Heathrow. Men då succén varit total har vi i år bokat in två lördagar i mars. Champagnekorkarna kommer flyga både den 11 mars som den 25 mars. Se till att boka in den lördagen som passar dig bäst eller gör som mig och åk båda.

Mer information om resan den 11 mars finner ni här
    En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-11 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Jag är inbokad på följande flyg och det hade varit grymt kul om ni ville hänga med

BA775 ARN - LHR 10:10 - 12:00
    BA774 LHR - ARN 18:20 - 21:50

Skriv upp vilket flyg ni bokat och om ni har oneworld Emerald eller om ni behöver bli gästade så sammanställer jag med jämna mellanrum.

Tidigare resor kan ni läsa om här
    En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2016-APR-23 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
    En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
    En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Last edited: 26 November 2016
    SeaPlanePilot, Joakim och Dr. Miles gillar detta.
  2. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vill även passa på och tipsa om att British Airways nu har Black Friday / Cyber Monday rea och resan går att hitta för 681kr på British Airways.se

SeaPlanePilot, Nemo och Dr. Miles gillar detta.
  3. Kanske på mig 2016-MAR-25.
    11:e är jag i Japan så kan jag inte delta.

jerixon och Magino gillar detta.
  4. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    11:e är jag också i Japan :)

25:e är jag i Singapore.

Alltså inga bra dagar för mig!

5. För det priset är det ingen idé att tveka.
    Jag har bokat samma flighter som dig, @Magino!

Jag har British Airways Executive Club Gold (oneworld Emerald), så jag kan gästa in 1 person.

SeaPlanePilot, Magino, Nemo och 1 annan gillar detta.
  6. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    Finns det inga First lounger på andra flygfält i Europa? Problemet med mig som finne är att det blir rätt meckigt, då flygen till Helsingfors avgår från T3. Borde alltså flyga hem via Stockholm och det är både tidskrävande och dyrt.

7. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har bokat tillsammans med @Susanne båda emerald samma flighter
    BA775 ARN - LHR 10:10 - 12:00
    BA774 LHR - ARN 18:20 - 21:50

ping @JiBe @agehall det passar väl bra ;)

8. Homer

Homer Medlem

I mars är säkert både Cathay:s och Qantas ( Qantas new London Heathrow T3 first business class lounge - Australian Business Traveller )
    nya lounger i T3 öppna, så med Galleries First T3 kommer det alltså att finnas 3st 1:a klass lounger där.

Det är alltså T3 man ska besöka.

9. Joakim

Joakim Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Underbart!
    Bokat o klart.
    BA791 GOT - LHR 11,40 - 13,00
    BA802 LHR - GOT 19,15 - 22,10

Jag behöver bli gästad på LHR, lovar att bjuda på en runda till den som ställer upp...
    Jag ser verkligen fram mot detta då årets resa var en riktig fullträff.

GOTATH, Magino, jerixon och 1 annan gillar detta.
  10. Du kan flyga Helsinki -> London -> Stockholm, sedan med enkelbiljett från Stockholm.

Screenshot20161126 01 BA.png

Det går dock inte att ansluta vidare till Helsinki samma kväll så det kanske inte så optimalt för dig. :(

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!