Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-11

Magino

Medlem
Vi följer upp för fjärde året i rad med en heldag i Galleris First på Heathrow. Men då succén varit total har vi i år bokat in två lördagar i mars. Champagnekorkarna kommer flyga både den 11 mars som den 25 mars. Se till att boka in den lördagen som passar dig bäst eller gör som mig och åk båda.

Mer information om resan den 25 mars finner ni här
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Jag är inbokad på följande flyg och det hade varit grymt kul om ni ville hänga med

BA775 ARN - LHR 10:10 - 12:00
BA774 LHR - ARN 18:20 - 21:50


Skriv upp vilket flyg ni bokat och om ni har oneworld Emerald eller om ni behöver bli gästade så sammanställer jag med jämna mellanrum.

Tidigare resor kan ni läsa om här
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2016-APR-23 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2015-APR-18 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2014-FEB-08 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Last edited:

mry

Medlem
Jag tänkte boka denna resa med så får vi se hur det är att flyga BA.

Behöver gästas in så löser det sig bokar jag.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Inte jättebra, vid den tidpunkten kommer de att ta betalt tom för vatten
och med HBO får du inte välja säte ens vid check-in :D
Näe, det är verkligen Ryan Air style. Enda uppsidan är att man får tillgång till loungen, men det är nog bara en tidsfråga tills det är slut med det också.
 

mry

Medlem
Så jag skulle kunna flyga sas t/r dit och bara köpa en "biljett" till loungen för 300 kr om någon gästar in mig?
 

Nemo

Medlem
Så jag skulle kunna flyga sas t/r dit och bara köpa en "biljett" till loungen för 300 kr om någon gästar in mig?
I princip ja, men det gäller att hitta en biljett för 300SEK med avgång från LHR (T5). ITA Matrix kanske kan vara behjälplig.
Manuellt hittar jag vid en kort sökning CDG för 604SEK STD1930; ARN ligger på 900SEK enkel väg
 

Brandten

Medlem
Väldigt billigt!

9b60609011187bc2182c1296b4b08264.jpg
 
Toppen