011430121
Medlem
En linje med EK utan F, känns väl mera att dom tycker CPH är en Charter destination dom får ju konkurrera även med Ryain Air på Kastrup.Arlanda - den evige 2'er i Skandinavien...
En linje med EK utan F, känns väl mera att dom tycker CPH är en Charter destination dom får ju konkurrera även med Ryain Air på Kastrup.Arlanda - den evige 2'er i Skandinavien...
Stockholm Ibrahimovic Airport...... Den skulle se ut de
Sägs om "Stockholm "Kings(Zlatan)" Landing"?Borde väl ändå vara Malmö Ibra Airport?
Det är ändå intressant att 380 fortfarande har sån magi runt sig. EK säger själva att det finns en efterfrågan på plantypen som ingen annan modell har. Kanske vad 747 hade en gång när den var ny...
CPH har nyligen fått RyanAir och med den nya 380 med 615 platser i tvåklassversionen (MSN 200, 202, 203, 204 har configurationen 58J 557Y) siktar man in sig på ett mer massresande än premiumresande.
Trots att det kanske svider så har CPH gjort ett bra jobb att få dit en 380 och jag tycker vi ska gratulera dem.
Rosengård Ibralanda International Airport kanske?Borde väl ändå vara Malmö Ibra Airport?
Finns inga idag utan dom är under ombyggnad eller om de är dem nya som kommer byggda så här.
Seatmapen som @toer00 visar är lite missvisande.Det måste vara en pina att hamna i E raden. Att det är sug efter A380 är nog mest flygplatscheferna som vill ha ett prestigeplan till sin flygplats. Valet är enkelt, C klass med QR från ARN i B787.
Ja, jag tror det är bäst, då blir det ingen nedgradering utan bara möjlig IDB för din delJag väntar på när första A380 i all economy utförande med 888 säten som den är maximalt certifierad för kommer. Då ska jag va med på premiärturen bara för att se hur dom skall lösa den logistiken.