Senaste nytt

Emirates med Airbus A380 til København fra 1. december

dino_81

Medlem
Är detta en ny konfiguration som Emirates har på sina A380?

Eller är detta något nytt som Emirates inför för att nyttja på destinationer som främst attraherar ekonomipassagerare (exempelvis Thailand samt div. europeiska destinationer inom Europa).

På vilka destinationer går dessa C/Y-maskiner annars?
 
Är detta en ny konfiguration som Emirates har på sina A380?

Eller är detta något nytt som Emirates inför för att nyttja på destinationer som främst attraherar ekonomipassagerare (exempelvis Thailand samt div. europeiska destinationer inom Europa).

På vilka destinationer går dessa C/Y-maskiner annars?

Finns inga idag utan dom är under ombyggnad eller om de är dem nya som kommer byggda så här.
 

Alf

Medlem
Jag tycker "9 lådor" är den bästa Thai F (bättre än A380) - smaken är som baken...

Jag hade "mittlådan" och det var ingen höjdare. Det var en klaustofobisk känsla, det gick inte att se ut och jag kände mej instängd. Jag har haft mittsätena i MS F och där fick man en känsla av luft och rymd runt sej. Som sagt, smaken är.......Jag skall försöka prova deras F på 380, den har ju fått bra recensioner.
 

toer00

Medlem
Annars är Emirates 777 och F klass oslagbart (trots avsaknad av dusch ;)). Intimt och mysigt men ändå lika mycket utrymme ikupén som på A380. Flög den förra julen till JNB, den klart bästa flygresa jag någonsin gjort :cool:
 
Annars är Emirates 777 och F klass oslagbart (trots avsaknad av dusch ;)). Intimt och mysigt men ändå lika mycket utrymme ikupén som på A380. Flög den förra julen till JNB, den klart bästa flygresa jag någonsin gjort :cool:

Sviterna ombord B777 är större och högre än den ombord på A380 ;) Märkbart!
 
Toppen