Senaste nytt

Emirates lanserar ny linje till Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Men att hänvisa till ett annat rykte på ett annat forum är ingen bra källa. Peka mig på ett pressmeddelande från EK eller en flight i Amadeus som visar på att de har en rutt inlagd. Tills dess att något sådant dyker upp är detta bara rykten.
 

NyfikenGrau

Medlem
Nej det vet jag, försökte bara nysta i bakgrunden till ryktet om flygnummer och 3 juni.

Spontant känns det ju som att det borde annonserats redan om det nu vore så.
 

agehall

Medlem
Jo, men hassnain påstår ju att det hela är ett faktum trots att jag i inlägg #47 påpekar att detta är en ryktestråd. Då vill jag gärna ha hans källa..
 

Sahara

Medlem
Vet inte men . Om emirates börjar flyga här så vad behöver man mer?
Men man vill ju inte flyga i dems gamla a330 dem 13 år gamla flygplaner!
 

Alf

Medlem
Förstår inte varför ni börjar diskutera vilka flygplanstyper som kan vara aktuella så länge ni inte har en bekräftad källa på att det blir flygningar enligt agehalls tidigare kommentarer. För mej skulle det duga att sätta mej i en A330, det är inget fel på den. Det är Emirates service jag vill komma åt.
 

Sahara

Medlem
ALF: Nej IFE (inflight entertainment) spelar också roll och servisen a330 stolar är mycket gamlare och som jag sa så är inflight entertainment gammlare tv skärrmarna är mycket mindre. dem är ju 13 år gamla!!
 
13 år är ingen hög ålder på ett trafikflygplan.
Jag gjorde min bästa flygning någonsin härom året med en 20 år gammal MD-11 tillhörande KLM.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen