Senaste nytt

Emirates - förstår inte hypen....

Tommy

Medlem
F är riktigt bra hela konceptet med 1 Klass våningen i Dubai likvärdiga och bekväma stolar i både 777 och 380, men vilken ekonomi är bra i 7-8 timmar?
 
J

JPMorgan

Guest
Har det någonsin funnits en hype? Deras Förstaklass är väl det som är bra och likvärdig eller bättre än det man vanligtvis hittar. Ekonomi och Business är boskapstransport hos Emirates.
 
F

FCT

Guest
Har det någonsin funnits en hype? Deras Förstaklass är väl det som är bra och likvärdig eller bättre än det man vanligtvis hittar. Ekonomi och Business är boskapstransport hos Emirates.
"Än det man vanligtvis hittar"? Kan man vara mera vag i sin formulering? ;)
 

NyfikenGrau

Medlem
Hur bra de olika bolagens kabiner är lägger jag mig inte i och vet jag heller inget om, jag bara menar att jag inte tyckte det var särskilt vagt formulerat, dvs jag förstod vad JPMorgan ville säga. Om han har rätt eller ej: ingen aning.
 
F

FCT

Guest
Hur bra de olika bolagens kabiner är lägger jag mig inte i och vet jag heller inget om, jag bara menar att jag inte tyckte det var särskilt vagt formulerat, dvs jag förstod vad JPMorgan ville säga. Om han har rätt eller ej: ingen aning.
Men lilla vän. Jag skulle tro att varenda kotte förstår att det är F som avses då det uttryckligen står det i meningen.

Vad är det du vill åstadkomma egentligen? Samlar du bara på inlägg kanske, OK.
 
Toppen