Jakob K
Medlem
Har du fått några poäng alls, utöver vanliga, eller har du fått för lite?
Huruvida man kommer få dem eller inte... skulle inte tro det dock. Allt detta är ju bara ett skämt.
Ja EK är ett skämt.
Har du fått några poäng alls, utöver vanliga, eller har du fått för lite?
Huruvida man kommer få dem eller inte... skulle inte tro det dock. Allt detta är ju bara ett skämt.
@johhenrik, hände det något alls efter att @Martin Björnström ringde Emirates i Sverige januari 7? (Länk till inlägg)
Vad jag kan se har jag inte fått några alls utöver de vanliga. Har du fått en del av dom dubbla poängen?
Vilken mailadress använder du? hittade ingen nu därför ringde jag. Borde väl finnas en till svenska kontoret.Nej, inte enligt vad som beskrivits i detta erbjudande. Jag har gett upp. Jag tycker personligen allt är ett jäkla skämt. Jag frågade ju om detta innan jag bokade, fick att allt är okej. Senaste mailet fick jag: "Jag har ju inte läst exakt vad Martin sa".
Så, du kan nog glömma dina miles. Eller, så kan du göra som jag och maila dem lite då och då och fråga om de hade tänkt att kontakta mig någon gång som de lovat.
Som sagt, med tanke på hur detta skötts, nedgraderingarna, hanteringen av trasig väska för @simon_says91 osv, så har jag kommit fram till att jag skiter i detta bolag.
Jag är okej med att man inte kan lösa allt, men jag vill att man iaf ska försöka. Det enda som hänt är att de bara svarar: "Självklart ska vi lösa detta". Sen händer ju inte ett jäkla dugg. Pinsamt är ju bara förnamnet. Så mitt EK-gold jag flög ihop kommer sakta degraderas.
Vilken mailadress använder du? hittade ingen nu därför ringde jag. Borde väl finnas en till svenska kontoret.
Hela den här kampanjen är så tragikomisk.Nej, inte enligt vad som beskrivits i detta erbjudande. Jag har gett upp. Jag tycker personligen allt är ett jäkla skämt. Jag frågade ju om detta innan jag bokade, fick att allt är okej. Senaste mailet fick jag: "Jag har ju inte läst exakt vad Martin sa".
Så, du kan nog glömma dina miles. Eller, så kan du göra som jag och maila dem lite då och då och fråga om de hade tänkt att kontakta mig någon gång som de lovat.
Som sagt, med tanke på hur detta skötts, nedgraderingarna, hanteringen av trasig väska för @simon_says91 osv, så har jag kommit fram till att jag skiter i detta bolag.
Jag är okej med att man inte kan lösa allt, men jag vill att man iaf ska försöka. Det enda som hänt är att de bara svarar: "Självklart ska vi lösa detta". Sen händer ju inte ett jäkla dugg. Pinsamt är ju bara förnamnet. Så mitt EK-gold jag flög ihop kommer sakta degraderas.
Vi kanske ska börja likställa First och business då dom nergraderar titt som tättTanken med denna kampanj från Emirates sida är nog att locka fler att prova deras First class / Business .
Ja, det var ju därför, innan jag köpte andra resan, som jag mailade Tobias på Emirates och frågade om det som @Martin Björnström skrivit stämmer, för med de exemplena är det ju inte en tolkningsfråga.Men det kanske är en tolkningsfråga vad man menar med dubbla skywards miles.