Senaste nytt

Emirates Business Class Dubai-Stockholm - Med suverän service

Jacob

Medlem
En av mina bästa businessclassflygningar på många år. Riktigt hög standard på serveringen för att vara business class men trots detta inte en miss. Och jag tappade räkningen på hur många gånger jag blev tilltalad med namn. Utmärkt mat och dryck med en härlig ostbricka, men så klart vore det bättre med fully flat ombord.
 

Viking75

Medlem
Som vanligt otroligt trevligt att läsa så välarbetade tripreports. Mycket roligt. Blev bara live förvånad då jag trodde att fully flat var standard. Annars får jag gratulera till en mycket trevlig resa.
 

Rickoow

Ny medlem
Hej, jag vill resa till ett land, men även med det bästa flygbolaget. Vilket flygbolag anser du vara bäst, och vilken flygplats?

Vad jag hört är Singapore Airlines och Emirates väldigt skarpa. Etihad Airways och Qatar Airways likaså. Vilket flygbolag rekommenderar du?

Med vänlig hälsning,
Rickoow
 

Jacob

Medlem
Hej, jag vill resa till ett land, men även med det bästa flygbolaget. Vilket flygbolag anser du vara bäst, och vilken flygplats?

Vad jag hört är Singapore Airlines och Emirates väldigt skarpa. Etihad Airways och Qatar Airways likaså. Vilket flygbolag rekommenderar du?

Med vänlig hälsning,
Rickoow
Hej Rickoow!

Det finns många parametrar att ta hänsyn till när man ska bestämma "vad som är bäst". Inte minst handlar det om vad som är viktigt för en själv - stol, kabin, service, mat, dryck, lounger, markservice etc. Och så klart vart man ska åka och i vilken kabinklass.

Ställ gärna frågan i vårt forum så får du fler svar.

Hälsningar
Jacob
 

Rosie

Medlem
Hej Jacob! Tack för en superbra recention! Har du koll på vad hotellet hette på flygplatsen? Jag tänker göra som du med early check-in från Dubai till Malé och sen Dubai Stockholm.

Mvh Rosie
 
Toppen