Senaste nytt

Emirates 2-4-1, Från 4030 SEK (per person!!!)

Smuffe

Medlem
Jag lade upp de på Facebookgruppen "Thailandforum Sweden"...
Anledningen var att jag blev liiiiite frustrerad när en person frågade om de incheckade väskorna skulle plockas upp och checkas in igen vid en mellanlandning. Hon ska även flyga med Aeroflot...
Jag svarade tydligare och tydligare, verkligen målade upp bilden att det var absolut under inga omständigheter några problem, ens om det hade varit fulflyg såsom Scoot, Air Asia osv och man betalat för bagaget på båda flighterna.
Trots detta envisades människor med "Nää, det var jag tvungen att göra när jag flög med Air Asia..." eller "Fråga i incheckningen när du kommer till flygplatsen så vet du säkert och får svar..." :confused:

Nå väl... Jag postade först Qatar-dealen. Noll likes, noll kommentarer och ingen delning.
Jag postade Emirates-dealen. Fyra likes, en delning, första kommentaren "Nae aldrig terrorsupporters, undviker jag alltid!"
I övrigt positivt för att de har flugit med de.
Jag till och med skrev och gav exempel på hur mycket dyrare de är till skillnad från Qatar men ingen respons! o_O
 

Gus

Medlem
Alltså Bangkok för 16,910 kr per person i business?!!? Jag bokade två personer för det priset med Qatar business. Väldigt snäva datum det gäller också. Jag hade inte velat åka till dessa destinationer under den härliga svenska våren.
 

Voyageur

Medlem
Sketet pris som alltid men ändock har de fullt upp......Läste i dagarna nånstans att DXB blev årets mest trafikerade flygplats 2015......
 
Toppen