Senaste nytt

Efterlysning av specifika varor i SAS Webshopping

MrRy

Medlem
OK, testar en till. Vi ska köpa cykel till 9-åringen som har specifika krav. Det ska vara

- 24-tumscykel
- Pakethållare
- Fotbroms
- Gärna (ej krav) en Crescent

Har kollat på Chain reaction cycles, Rite.se, Wiggle och Kronan utan att hitta nåt som passar. Finns det fler butiker där jag kan leta, tro?

Hittade cyklar hos Stor& Liten. Har inte kollat vilka märken och modeller de har.

Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
 

DrGold

Medlem
Återupplivar denna tråd igen, såhär i julklappstider. Sonen vill nu ett ha ett barytonhorn i julklapp (se bild). Jag har sökt lite håglöst under rubrik Sport och fritid i webbshoppen, men hittar inget där. Är det Ali Express som återstår då tro?
 

Attachments

  • barytonhorn-jupiter-jbr-360s-silver.jpg
    barytonhorn-jupiter-jbr-360s-silver.jpg
    25,6 KB · Visningar: 209

danielhog

Medlem

DrGold

Medlem
Återupplivar den här gamla tråden! Jag ska trycka ett par affischer till en mässa. Finns det nån webbutik som ger mer än Vistaprints 25p/100:-?
 

joda

Medlem
Även jag testar den här tråden.
Är på jakt efter en hyggligt enkel mikrovågsugn. Sett Elons erbjudande om 15/100kr men de är så pass mycket dyrare så det blir inte värt det.
Någon som sett en prisvärd mikro på någon av de andra EB-butikerna?


*Edit.
Kom på att CDON finns...samma poäng men betydligt bättre priser.
 
Last edited:

TP12

Medlem
Även jag testar den här tråden.
Är på jakt efter en hyggligt enkel mikrovågsugn. Sett Elons erbjudande om 15/100kr men de är så pass mycket dyrare så det blir inte värt det.
Någon som sett en prisvärd mikro på någon av de andra EB-butikerna?


*Edit.
Kom på att CDON finns...samma poäng men betydligt bättre priser.

Beställde en diskmaskin från hemmy.se igår de brukar ligga bra prismässigt. 15p per 100 SEK.
 
Toppen