Senaste nytt

EBG - fysiskt kort

Är det några fler som den senaste tiden fått flera fysiska Eurobonuskort?

Det började i maj då jag fick fortsatt status som EBG.
Nytt MC och Amex samt själva kortet utan någon koppling. Så långt ok.

Efter några veckor kom det där kortet som man kan ladda med olika valutor. Utan att jag beställt något sådant. Därefter har jag fått det vanliga kortet med två veckors mellanrum. Det senaste kom idag! Totalt fem kort har landat på hallmattan hittills!
Och inte kan jag ju ge bort dom till någon nytta
 

Dr. Miles

Expert
Efter några veckor kom det där kortet som man kan ladda med olika valutor. Utan att jag beställt något sådant. Därefter har jag fått det vanliga kortet med två veckors mellanrum. Det senaste kom idag! Totalt fem kort har landat på hallmattan hittills!
Och inte kan jag ju ge bort dom till någon nytta
Om det finns någon person som har samma namn som det står på kortet, kan den person också använda ditt kort. ;)
 

Mediana

Medlem
Inte jag i alla fall. Har brytpunkt maj och har EBG på mitt Mastercard som går ut i juli. Fick ett nytt sådant nu i början av månaden, men inget nytt vanligt EBG kort. Imorgon är det 1 augusti så är väl bara att beställa ett nytt sådant nu.
 
Nybliven guld - kommer nytt fysiskt kort automatiskt och i så fall; hur lång tid brukar det ta?
Ja det ska komma automatiskt.
Dock fick jag ringa SAS för mitt dröjde länge.
Tydligen fanns en spärr på mig av någon anledning så även fast jag försökte att beställa igen själv så skickades inga kort, smart pass eller taggar ut.
Kundtjänst visste inte varför spärren kom på vissa ibland, det var inget man gjort sa hon. Den kom ibland.
Mitt SAS MC kort kom efter några dagar tyckte jag.
Så ge det någon vecka och ring sen annars.
 

Spenlol

Medlem
Har beställt 1x silver minst ett halvår sen och nu sen en månad eller nått tillbaka 1x guld.
Bägge lyser med sin frånvaro.

Samma som Andreas så kom mitt SAS MC kort omgående utan att jag gjort något.
Även baggagetagarna damp ner omgående
 
Har beställt 1x silver minst ett halvår sen och nu sen en månad eller nått tillbaka 1x guld.
Bägge lyser med sin frånvaro.

Samma som Andreas så kom mitt SAS MC kort omgående utan att jag gjort något.
Även baggagetagarna damp ner omgående
Då låter det som spärren jag hade, ring och prata med kundtjänst.
Efter hon tagit bort spärren kom kortet på någon dag.
 
Toppen