Senaste nytt

Dubbla SJ - poäng, köp mellan 20-23 februari 2020

Mr.Sheeer

Ny medlem
Mejl från SJ:

Igår tilldelades SJ den ärofyllda utmärkelsen som Sveriges Grönaste Varumärke 2019. Det är varumärkesföretaget Differ som varje år låter svenska konsumenter bedöma miljö- och hållbarhetsarbetet hos 105 företag inom olika branscher. Vi vinner för sjunde gången sedan start, men blir såklart lika stolta och tacksamma varje år - om inte mer!

Vi firar med att ge dubbla SJ Prio-poäng på alla resor som du köper mellan 20 - 23 februari. Ange kampanjkod: GRONRESA


Erbjudandet gäller för köp av obegränsat antal resor med SJs dagtåg och del i ligg- och sovvagnskupé i 2 kl på nattågen. Köp 20-23 februari 2020. Kan inte kombineras med andra erbjudanden förutom barnerbjudandet. Dina SJ Prio-poäng får du efter resan.
 

Nemo

Medlem
Det gäller dock inte månadskort, årskort, 10-klipp eller dylikt. Även om dessa mer än enkelbiljetter kvalificerar sig att kallas "obegränsat antal resor".
 

intuition

Medlem
Någon med erfarenhet från tidigare kampanjer som kan säga när kampanj-poängen sätts in?

I villkoren står "Dina SJ Prio-poäng får du efter resan" men de kommer inte in direkt efter iaf. Jag chattade upp kundtjänst och de svarade lite svävande att "poängen kommer in någon dag efter resan"
 

intuition

Medlem
Haha, kanske läser SJ businessclass.se ...
Innan jag postade föregående hade jag inte fått mina dubbla poäng från gårdagens resa.
Nu 5 minuter senare är de där... Så svaret på min fråga är att de kommer som en separat post dagen efter.
 

intuition

Medlem
Jaha, då får jag korrigera mig igen. Vid dagens resa kom kampanj-poängen samtidigt som de ordinarie poängen, så det verkar som att de inte riktigt hade allt på plats i går när de startade upp kampanjen.
 
Toppen