Dubbla Priority Pass, stämmer det?

Diskussion i 'Lounger' startad av Konto93, 9 April 2018.

1. Konto93

Konto93 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag uppgraderade till AMEX platinum så ansökte jag även direkt om ett additional card. Efter det skickade jag ansökan om Priority Pass och då kom det 2 st. Ena kopplat till huvudkortet och det andra till additional card.

Är det någon annan som har fått samma resultat? Betyder det att jag kan då få in mig +3 om jag visar båda?

2. Gusthild

Gusthild Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det olika nummer på PP-korten?

Om det är så så skulle du kunna få med dig +2.
    Eftersom du visar upp ditt boarding så är det direkt kopplat till dig så det utesluter >3. Dvs så länge de inte missar att kolla boarding, vilket jag har upplevt ibland. Men förvänta dig bara access för tre.

agehall gillar detta.
  3. Konto93

Konto93 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det är en siffra som skiljer och det är olika PP konton. Nu är jag även helt med på resonemanget om att det blir +2 och inte +3, rimligt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!