Senaste nytt

Dubbla poäng till Medelhavet

Camorra

Medlem
Heisann!

Jeg reiste fra Oslo - Barcelona (SAS Plus) etter å ha meldt meg på denne kampanjen. Jeg har kun fått 10 000 poeng,
men dette var jo basispoengene. Har noen andre fått 20 000 poeng for gjennomført reise med denne kampanjen?

Om du faktisk leser tråden, så vil du se at en del har måttet ringe/sende e-post til SAS om dette, og så har fått lagt til poengene. Undertegnede måtte også gjøre det slik.
 

pferdgarten

Medlem
Camorra Tusen takk for svaret. Jeg trodde de fire sidene hadde blitt lest grundig nok, men tydligvis ikke.. My bad.
Igjen, tusen takk for "heads-up" på dette.
 

Thornado

Medlem
Jag tror förvisso att diskussionerna om huruvida poängen har kommit in eller ej har förts i tråden för oss som åkt till Aten med julkalendern då det fanns ett överlapp mellan de kampanjerna. Såvitt jag kan se så har det inte diskuterats i denna tråd.
Såvitt jag har förstått så har flera (inklusive jag själv) fått in poäng för denna kampanj, men dock bara för ena vägen i en ToR-resa. Jag har nu mailat EB-supporten om detta för två resor jag gjort, så förhoppningsvis löser det sig. Om du har fått in baspoängen så skulle jag vänta några dagar och se om det dyker upp något som "Double points summer destinations 2014" i ditt konto, och annars maila EB.
 

pferdgarten

Medlem
Tusen takk Thornado. Jeg har allerede sendt en mail til EB da reisen ble avsluttet for to uker siden. Venter en uke til, så blir det telefonsamtale med alvorlig røst.
 

Thornado

Medlem
Jag skickade som sagt var ett mail till Eurobonus igår kväll.
I morse så fick jag snabbt svar redan 9.30 att de hade skickat informationen vidare och skulle återkomma när de hört mer.
När jag kollade kontot nu vid lunch så fanns poängen redan på plats.

Väldigt snabbt hanterat.
Är EBD och skickade frågan till Diamond-supporten om det kan spela roll (eller så är det som det diskuterades i en annan tråd bara en ren tillfällighet, men man vill gärna tro att det är en Diamond-förmån :) ).

Tusen takk Thornado. Jeg har allerede sendt en mail til EB da reisen ble avsluttet for to uker siden. Venter en uke til, så blir det telefonsamtale med alvorlig røst.
 

pferdgarten

Medlem
Thornado Takk for svar! Selv er jeg "bare" EBG, men håper likevel at de håndterer mine poeng like uproblematisk ved respons på mitt spørsmål ang manglende poeng.
 
Jag hade tänkt ta tag i kontakt med SAS nu efter midsommar, men verkar som jag ha fått extra för min hemresa för Aten också, den är av någon anledning daterad den 17:e och inte den 8:e när resan faktiskt var. Men det är ju inte så noga ;)
 

Agö

Medlem
Flott. Den här kampanjen hade jag glömt bort men naturligtvis hade jag anmält mig till den! Det landade idag 2 x 5000 extrapoäng för Köpenhamn-Chania. Och födelsedagsbonus! Blev en lukrativ resa trots strulet.
 
Toppen