Senaste nytt

Dubbla poäng SAS Mastercard 27-29 maj 2022

Samosaguas

Medlem
Ny kampanj från SAS Mastercard!

POÄNGFEST I SOMMAR
Sommaren är på väg! Det firar vi med två kampanjer, som sätter extra fart på din poängintjäning.

Du kan se fram emot dubbla poäng från 27 till 29 maj 2022 på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium. Du får upp till 50 Extrapoäng per 100 kronor, normalt upp till 25.

Poängfesten fortsätter sedan under hela juli. Då får du 50% fler poäng (30 Extrapoäng/100 kr), när du betalar med kortet i lokal valuta på utlandsresan. Så får du fler Extrapoäng och i de flesta fall även den bästa valutakursen.

Registrera dig för båda kampanjerna med ett klick, senast 13 maj. Du får en bekräftelse via e-post inom några timmar.
 
Perfekt timing för min del som är ute och reser just nu och använder bara curve. :)
Värre med den andra delen, men jag är glad för det lilla. :cool:
 

BAS

Medlem
Passar bra då jag har en kryssning med slutbetalning på 74.000 kr.

Undrar bara om någon vet om det finns risk att pengarna reserveras en dag och sedan belastas någon dag senare så att man missar de dubbla poängen? Skulle ju vara trist.

Hmmm.. Måste någ höja min kredidgräns först :)
 

ptotheg

Medlem
Anmäld! Bra nu när jag precis skaffat Curve också. Hur lång GBIT period är det? Har standardkortet om det spelar någon roll så man kan lägga in en påminnelse om att betala alla räkningar på kortet rätt antal dagar innan kampanjen kör igång!
 

mha321

Medlem
Anmäld! Bra nu när jag precis skaffat Curve också. Hur lång GBIT period är det? Har standardkortet om det spelar någon roll så man kan lägga in en påminnelse om att betala alla räkningar på kortet rätt antal dagar innan kampanjen kör igång!
30 dagar gäller för Gbit nuförtiden.
 
Toppen