Senaste nytt

Dubbla poäng på utvalda SAS-destinationer

NotRyan

Medlem
Flög ARN-LHR-ARH härom helgen. ARN-LHR i Plus genererade dubbla poäng direkt. LHR-ARN i Go men operational upgrade till Plus genererade inte några dubbla poäng. Har mejlat guld-mejlen och de har sagt att de kollar på vad som gått fel och skall återkomma. Har gått snart två veckor sen jag fick det svaret.

OT: Saknar för övrigt Trygg Hansa-poäng sen februari. Känns som att det är lite rörigt just nu med poängen...

Upgrade med poäng eller opup ger inga andra poäng än för den klass man är bokad i, så där är inget som gått fel, förutsatt då att du fick dubbla poäng för Go på hemresan....

Mvh
/NotRyan
 
Last edited:
Upgrade med poäng eller opup ger inga andra poäng än för den klass man är bokad i, så där är inget som gått fel, förutsatt då att du fick dubbla poäng för Go på hemresan....

Mvh
/NotRyan

Nej, men alltså, jag skall ju iaf få dubbla poäng för Go. Det är de jag inte har fått. Självklart skall jag inte få poäng för Plus bara för att de bumpat upp mig (även om det såklart hade varit trevligt ;) ).
 
Jag ser exakt samma som tidigare?

Selected destinations for members in Sweden:
Stockholm - Athens, Barcelona, Crete, Malta, Split
Gothenburg - Split
Copenhagen - Athens, Barcelona, Crete, Larnaca
Aalborg - Split
Billund - Split
Selected destinations for members in Denmark:
Copenhagen - Athens, Barcelona, Crete, Larnaca
Aalborg - Split
Billund - Split
Selected destinations for members in Norway:
Oslo - Athens, Barcelona, Crete, Las Palma, ​​Lisbon
Register and book by May 18 2014. Travel June 1 - August 31 2014. Flight schedule and number of departures vary between destinations.
 
Toppen