Senaste nytt

Dubbla poäng på utvalda SAS-destinationer

Kroger

Medlem
Fick dubbla poäng för en hotellnatt på Scandic i förra veckan. E det från denna kampanjen också eller finns det nån annan kampanj på hotell?
 

mry

Medlem
Last edited:

Jacob

Medlem
Det här har varit en helt suverän kampanj. Anmälde mig lite halvt på slentrian men har säkert dragit in närmare 15.000 extrapoäng tack vare kampanjen. Den slog helt rätt i såväl tid som destinationer.
 

Friskytten

Medlem
Det här har varit en helt suverän kampanj. Anmälde mig lite halvt på slentrian men har säkert dragit in närmare 15.000 extrapoäng tack vare kampanjen. Den slog helt rätt i såväl tid som destinationer.
Grattis till dig, själv missade jag fullständigt denna gång.

Man får väl ha förhoppningar om att SAS fortsätter att hitta på ytterligare kampanjer när dammet från EB2.0 har lagt sig. Kanske någon riktad kampanj för nyblivna EBD-innehavare skulle vara på sin plats? ;)
 

Jacob

Medlem
Grattis till dig, själv missade jag fullständigt denna gång.

Man får väl ha förhoppningar om att SAS fortsätter att hitta på ytterligare kampanjer när dammet från EB2.0 har lagt sig. Kanske någon riktad kampanj för nyblivna EBD-innehavare skulle vara på sin plats? ;)
Det som är aningen mindre bra (mot hur jag gissar att det är tänkt) är att det är alltför ofta man glömmer bort när man anmält sig till en kampanj, i alla fall gör jag det (om jag nu är representativ vet jag inte, har så mycket i huvudet ändå kring det här). När de första poängen kom in på kontot fick jag faktiskt söka i forumhistoriken för att se vad det var jag egentligen anmält mig till. Däremot när jag fann listan på linjer igen blev det faktiskt lite trixande mot slutet för att få in några extrapoäng.

Ja! En EBD-kampanj tycker jag helt vore på sin plats. :)
 

Agö

Medlem
Ja, detta har varit en lukrativ kampanj, minst sagt. Synd att den inte fortsätter april ut, ytterligare tre T&R CPH-ARN och en T&R CPH-LHR på G.
 

rob74

Medlem
Ja, en fin EBD-kampanj som man kan dra nytta av under sommaren och augusti hade ju suttit fint för min egen del, tycker jag. :)
 
Flög ARN-LHR-ARH härom helgen. ARN-LHR i Plus genererade dubbla poäng direkt. LHR-ARN i Go men operational upgrade till Plus genererade inte några dubbla poäng. Har mejlat guld-mejlen och de har sagt att de kollar på vad som gått fel och skall återkomma. Har gått snart två veckor sen jag fick det svaret.

OT: Saknar för övrigt Trygg Hansa-poäng sen februari. Känns som att det är lite rörigt just nu med poängen...
 
Toppen