Senaste nytt

Dubbla poäng på utvalda SAS-destinationer

Malu

Medlem
Om man flyger Arlanda-Milano via CPH och är EBG så bör det väl bli 10k baspoäng + 8000 extra från den här kampanjen. Inte så tokigt för en MR. Har dock inte kollat priser.
 
Last edited:

FFS

Medlem
Jag fick fylla i mitt nummer två gånger innan jag landade på en "tack för din registreringsida", så se så att ni blir propert anmälda.

Jag provade att anmäla mig igen och fick då meddelandet:
"An error has occured:
You have already signed up for this promotion"

Mao går det att verifiera att man blivit anmäld
 

fopes

Medlem
Någon som vet vad som gäller om man bokat ett sas-flyg men det är bokat under annan flygbolagskod. Alltså SAS-metall men t ex LH codeshare. Får man dubbla poäng då också?
 

agehall

Medlem
Någon som vet vad som gäller om man bokat ett sas-flyg men det är bokat under annan flygbolagskod. Alltså SAS-metall men t ex LH codeshare. Får man dubbla poäng då också?

SAS brukar faktiskt se code share på SK-metall som en SAS-flight, så det kan funka, men stalltipset är att aldrig, någonsin, boka code share på star alliance.
 

Flood

Medlem
Jag fick 625 extrapoäng insatta idag för en GOT-CPH den 28/2. Resan var bokad och betald före kampanjen. Posten skrevs som "New EuroBonus, double points".
 

perhall

Medlem
Samma här, åkte häromdan ARN-MMX (bokad före kampanjen), CPH-ARN (bokad efter). I båda fallen kom de 1250x2 extrapoängen in någon dag efter de ord. 1250x2 poängen...
 

rob74

Medlem
Så trevligt! Hade ju i princip glömt bort detta...
Trillade in extrapoäng för SFT-ARN-KRN idag. Hade helt missat att det gällde för dessa sträckor.
Då kommer det trilla in mer extrapoäng framöver. Dumma mig som inte bokade nästa KRN-ARN t/r i Plus då!
 
Toppen