Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

AnnaUM

Medlem
Alla poäng jag har fått tack vare kampanjen har hittills räknats som baspoäng i översikten trots att det står att det ska vara extrapoäng, de står dock som extrapoäng längre ner i profilen. Har det varit så för er också? Är nu enligt min profilsida bara 30000 poäng från Diamant återkvalificering trots att det inte ens är två månader sedan mitt kvalificeringsår började.
 

bnr

Medlem
Alla poäng jag har fått tack vare kampanjen har hittills räknats som baspoäng i översikten trots att det står att det ska vara extrapoäng, de står dock som extrapoäng längre ner i profilen. Har det varit så för er också? Är nu enligt min profilsida bara 30000 poäng från Diamant återkvalificering trots att det inte ens är två månader sedan mitt kvalificeringsår började.
Schhh.... väck inte den björn som sover...

Edit: Med det inte sagt att jag sett samma sak.
 

travelmode

Medlem
Alla poäng jag har fått tack vare kampanjen har hittills räknats som baspoäng i översikten trots att det står att det ska vara extrapoäng, de står dock som extrapoäng längre ner i profilen. Har det varit så för er också? Är nu enligt min profilsida bara 30000 poäng från Diamant återkvalificering trots att det inte ens är två månader sedan mitt kvalificeringsår började.

Dubbla poäng på riktigt med andra ord ;) Har inte sett samma sak eller hört någon annan som fått det.
 

Mr Basic

Medlem
Varken fått bas- eller extrapoäng:(
Flög ToR London i PLUS med SAS(6-9/4).
Registrerad för dubbla poäng(skärmdump finns).
Eurobonusnummer inlagt.
Det konstiga är att systemet vet att jag flög då jag genomfört 2 kvalificerande flygningar. Mitt år löper 1/4-31/3(och har inte flugit ngt mer efter 31/3):rolleyes:
 
Varken fått bas- eller extrapoäng:(
Flög ToR London i PLUS med SAS(6-9/4).
Registrerad för dubbla poäng(skärmdump finns).
Eurobonusnummer inlagt.
Det konstiga är att systemet vet att jag flög då jag genomfört 2 kvalificerande flygningar. Mitt år löper 1/4-31/3(och har inte flugit ngt mer efter 31/3):rolleyes:
Om du har fått 'standardpoängen' för resan men saknar poängen från kampanjen kan det nog vara läge att kontakta supporten på ett par dagar. Jag har för mig att Doublepoints kunde dröja lite extra vid något tillfälle.
 

Mr Basic

Medlem
Om du har fått 'standardpoängen' för resan men saknar poängen från kampanjen kan det nog vara läge att kontakta supporten på ett par dagar. Jag har för mig att Doublepoints kunde dröja lite extra vid något tillfälle.
Jag har inte fått standardpoängen(bas) heller. Avvaktar några dagar till innan jag agerar.
 
Toppen