Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

Ebg

Medlem
Jag är anmäld till denna kampanj, kan man boka en resa när som helst inom denna period (och flyga) och få 2x poäng eller behövde man "förboka"?
 

taxvalp

Medlem
Vanliga poäng för flygning 6 mars nu registrerade men inga extrapoäng. Har is i magen... Eller har någon annan fått poäng?
 

freppa87

Medlem
Vanliga poäng för flygning 6 mars nu registrerade men inga extrapoäng. Har is i magen... Eller har någon annan fått poäng?
Samma här. Baspoäng för NRT-CPH-ARN från i måndags trillade in inatt/imorse men ser inga extrapoäng. Anmälde mig via mail eftersom jag inte fick utskicket.
 

seat56f

Medlem
Nu minns jag inte om det stod något på den här, men vid en antal tidigare liknande kampanjer har det väl funnits en formulering om att poängen dyker upp X veckor efter avslutad kampanj?
 

jsn

Medlem
Vid tidigare bonus challenges har de extra poängen kommit in när kampanjen avslutats, skulle inte blir förvånad om samma sak gäller här.
 

Canadien

Medlem
Vid tidigare bonus challenges har de extra poängen kommit in när kampanjen avslutats, skulle inte blir förvånad om samma sak gäller här.
Ja fast detta är ju ingen challenge, poängen borde komma direkt. Men SAS har ju en del strul med sin IT-plattform
 

Tonton

Medlem
Diggar denna kampanjen och att det alltid fungerar med SAS ungdom :D

Åkte på en snabb 24h-visit till Washington och uppgraderade mig, via plusgrade, till Business ena sträckan. Dock så uppstod lite problem så i slutändan kompenserades jag med hela uppgraderingskostnaden.

Summering:
1 sträcka i GO (alla fyra mittenstolar på rad 30 för mig själv)
1 sträcka i Business
30080 EB-poäng in på kontot (inkl amexpoängen)

Allt för den förträffliga kostnaden om 2350 SEK.
 
Toppen