Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

Ja, muntligt, kontakta SAS eurobonus (ej SEB).
Nu har jag äntligen börjat få mail från SAS igen, oklart om det berodde på mailserverbyte från min sida eller att jag avanmälde & anmälde mig för prenumeration igen. Hoppas jag slipper krångla med att komma med i dessa kampanjer i fortsättningen nu.

SAS kunde inte hjälpa mig men däremot SEB (SAS MC Kundservice)
 
Finns det ingen gräns för antal transaktioner eller totalsumma för GBiT sålänge varje belopp understiger £1000?

När jag läser Curves hemsida om GBiT så hittar jag ingenting förutom nedanstående, som jag förstår det då ska tolkas som ovan att det gäller per transaktion.

"With All Your Cards in One, it’s an easy fix. Go Back in Time lets you switch your card for purchases up £1,000 within 2 weeks"

Undrar också detta.. Och "uppdateras" datumet för transaktionen när man gör GBiT på dom? Tänker på limiter vid överföring till Revolut/Lunarway.
 

bstark

Medlem
Väldigt intressant att alla får olika svar och att båda instanser verkar kunna fixa det. Väljer nog att fokusera på min 241 med Amex istället, orkar inte bli bollar mellan olika kundtjänster.

Förra gången lade de till mig manuellt via meddelandefunktionen i mitt kort efter lite påstötning, denna gång via 077-072 77 27.
Men kors i taket, idag fick jag faktiskt mailet från SAS så jag kunde anmäla mig själv.
 
Dum fråga, är tanken att man betalar allting med Curve fr.o.m nu fram till kampanjen, sedan använder timeline för att betala dem med SAS MC den helgen? Är helt grön på Curve och försöker snappa upp hur man gör!
 

gneken

Medlem
Dum fråga, är tanken att man betalar allting med Curve fr.o.m nu fram till kampanjen, sedan använder timeline för att betala dem med SAS MC den helgen? Är helt grön på Curve och försöker snappa upp hur man gör!
Du betalar allt med Curve nu, debiterar ett kort som inte är SAS MC, säg typ ett Swedbank kort. Mellan 27-29.e flyttar du dessa transaktioner till SAS MC med funktionen “ Go back in time”.
 
Toppen