Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus Dines Club kort mellan 10-12 maj 2013

Jag brukar shoppa på mig presentkort på Coop, Systembolaget samt ICA (min ICA-handlare tar Diners, alla gör dock inte det)
Passar också på att fylla familjens Västtrafikkort, samt planera shopping till den helgen. I vintras slutbetalades familjens chartersemester under trippelbonushelgen vilket gav lite extra points.
 
Några undrar om det fungerar.. Klart det fungerar. Det enda Du behöver göra är att handla med ditt Diners eller Mastercard och lämna tillbaka med kredit på vilket annat kort som helst. Butiken bryr sig inte - Du vinner. Kom på det då jag handlade för något år sedan. Köpte mängder av kakel och byggmateriel. Men så var det visst någon som inte ville ha det där kaklet så det var bara att lämna tillbaka och åka till en annan butik. Då hade jag glömt mitt Diners hemma och förstod hur briljant det var med kredit på ett annat kort. Sedan dess har jag gjort det säkert 10-15 gånger.

Diners eller MasterCard förlorar ju inte heller på det hela så länge du inte krediterar på din bonuskort

Nu vet jag inte om NetOnNet tar Diners men där har jag köpt mängder av produkter som jag testat hemma under 2-3 dagar och som jag inte varit nöjd med och lämnat tillbaka genom åren.
(De brukar vilja att man uppvisar samma kort som man betalade med men det är bara säga att man tappat bort det.)

Erbjuder en butik öppet köp för att låta kunden ta hem varan och testa den så ser jag inga problem med att lämna tillbaka den. Det är trots allt deras val att erbjuda öppet köp. :)

(Jag har inte gjort detta endast för att få gratis poäng utan helt enkelt bara använt min returrätt flera gånger då jag gärna vill testa projektorer, tv etc i mitt hem och är jag inte nöjd får den gå tillbaka.)

Så, ja. Det fungerar precis som Traveller säger om nu NetOnNet tar Diners. :)
 
Last edited:

Bryant

Medlem
Typiskt att jag skulle bli av med plånboken inför denna helg :(. Vi hade planerat många inköp men nu är kortet spärrat..
 

Ubbe

Medlem
Var på systemet för en stund sedan. Mannen före mig handlade dricka för strax över 15000:- Han plockade upp sitt SAS diners och log när han drog kortet. Ingen jag känner igen från någon träff men vi är tydligen flera... :cool:
 
Toppen