Dubbla poäng kampanj maj 2022 med Radisson?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Radisson Rewards' startad av Johan Hbg, 17 Juni 2022.

1. Johan Hbg

Johan Hbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som kommer ihåg villkoren för denna kampanj som skulle ge dubbla poäng?
    Jag har inte fått några dubbla än. Tänker om dessa skulle komma senare eller nåt sånt.

2. mha321

mha321 Medlem

Jag vill minnas att det stod att de ska komma "senast ett par veckor efter att kampanjen är slut", fritt ur minnet.

Jag tycker mer det verkar som de slutat med poängutdelbing helt. Har inte fått några poäng alls utan efterregistrering på länge nu, undantaget endast Scandinavia i Göteborg som alltid postar snabbt. Börjar undra km de gått över till en helt manuell process som de flesta hotellen bara skiter I fram tills nogon efter reggar..

Sir Lemon gillar detta.
  3. mha321

mha321 Medlem

Eller vänta nu dubbla poäng? Jag pratar om den där 3000 poängs kampanjen.

Sir Lemon gillar detta.
  4. Johan Hbg

Johan Hbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej inte den jag menade, utan den som var precis före. I maj.

Sir Lemon gillar detta.
  5. mha321

mha321 Medlem

Right den kommer jag inte ihåg nogon formulering runt. Faktum är att jag inte ens kommer ihåg att det var en :)

jonten och Johan Hbg gillar detta.
  6. Sir Lemon

Sir Lemon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den här? Isf måste man regga sig först.

Bifogade filer:

7. Johan Hbg

Johan Hbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer. Tack Jag är reggad för den. Men hade för mig att där fanns en annan kampanj före denna om dubbla poäng. Kanske blandat ihop det iofs...
    Förstår nu att jag borde ta screen shot på kampanjerna så man har bättre koll.

Sir Lemon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!