Senaste nytt

Dubbla poäng 3-5 juli 2020 med SAS Mastercard

zippan

Medlem
Kompis skulle köpa nytt bohag efter separation. Kunde inte kommit lägligare hur tråkigt det än är med separation. Klirr i EB-kassan.
 

djmanosv

Medlem
Lyckades ladda Revolut via Curve nästan 17k bara idag utan problem. Undrar om dessa transaktioner är inom SAS mc uttagsgräns
 

John Rambo

Medlem
Jag laddade Revolut med 10k igår, sen tog det stopp.. Idag när jag försökte insåg jag att jag bara hade 2k kvar på krediten.
...det börjar väll snart bli dags att poäng-samlar-levla och köra det där GBIT systemet
Nåväl god utdelning likaså!
 

djmanosv

Medlem
Jag laddade Revolut med 10k igår, sen tog det stopp.. Idag när jag försökte insåg jag att jag bara hade 2k kvar på krediten.
...det börjar väll snart bli dags att poäng-samlar-levla och köra det där GBIT systemet
Nåväl god utdelning likaså!

Jag har fortfarande 1000 GPB limits på Curve för uttag och alla transaktioner (3) lyckades genomföras till Rev
 

Protein48

Medlem
När jag betalade räkning via Betalo fick jag notis från Mastercard "Nytt kontantuttag". Är det slut med att kunna betala räkningar som "köp"?
 

Berglund

Medlem

TP12

Medlem
Nej.

Var snäll och läs tråd om föregående kampanj, börja lämpligen vid post #184, jag serverar till och med en länk för att göra det extra enkelt:
SAS Mastercard - dubbla poäng 14-16 feb 2020 | Sida 19 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Missade tyvärr tipsen om CSN i den tråden. Skulle göra två kvartalsbetalningar idag men det gick ju inte :( Som "tur" är så låg de på ca 9 800 kronor styck så fick åtminstone igenom en. Jaja, kommer förhoppningsvis en till kampanj innan slutet av november.
 

Shoreline

Medlem
Glöm inte att betala tillbaka på studielånet till CSN om man nu har ett sånt ;)
Jag har försökt att betala CSN alla tre dagar med kortet, utan att lyckas. I fredags "tekniskt fel har uppstått" och felkod 106. I går och idag "verifieringen av ditt kort misslyckades" och felkod 107. Är det skit bakom spakarna, eller har CSN och Svea Ekonomi kapsejsat?

Edit: ...eller ligger detta på något sätt på samma kvot som kontantuttag och betalo/billhop?
 
Toppen