Senaste nytt

Dubbla poäng 14-16 Sep, SAS Mastercard Premium

M.K

Medlem
Jag kontaktade SEB idag och ska enligt dem ha blivit aktiverad för kampanjen. Tjejen jag pratade med sade att det var bra att jag ringde, då deadline för att aktivera kampanjen ju är i morgon. Så passa på att ringa i morgon alla ni som inte redan gjort det!

Ringde igår och blev manuellt inkluderad i kampanjen. Tack för infon. Ytterst irriterande att jag inte får några mail längre från SAS. Jag ska kontakta dem nästa vecka.
 

Lollet

Medlem
Det är väldigt intressant. Jag ringde också SEB igår och fick beskedet att det var absolut ingenting de kunde göra, man måste kontakta SAS för att bli inkluderad i kampanjen. Jag kanske borde ha HUACA:t...
Jag ringde SAS först, men de sa att jag måste ringa SEB. När jag ringde SEB (vid 17 tiden igår) lät det som att jag ringde i sista stund för att dom skulle hinna få med mig i kampanjen
 

Zniper

Medlem
Ringde igår och blev manuellt inkluderad i kampanjen. Tack för infon. Ytterst irriterande att jag inte får några mail längre från SAS. Jag ska kontakta dem nästa vecka.

Du har inte bytt e-mail hos sas? Jag bytte för ett par år sedan och fick aldrig en del av utskicken, bytte tillbaka till den tidigare mailen och sen dess får jag alla utskick igen
 

Buffon

Medlem
Läste här tidigare att någon rekomenderade att man skulle lägga till Billhop räkningar 2 dagar innan kampanjen startar.
Den info jag har fått är att det är transaktionsdatum som räknas och betalar du en faktura på Billhop på fredag är det fredag som också blir transaktionsdatum ?
 

gneken

Medlem
Billhop drar pengarna ca 2 dagar innan betalningsdatum av min erfarenhet
Läste här tidigare att någon rekomenderade att man skulle lägga till Billhop räkningar 2 dagar innan kampanjen startar.
Den info jag har fått är att det är transaktionsdatum som räknas och betalar du en faktura på Billhop på fredag är det fredag som också blir transaktionsdatum ?
 
Läste här tidigare att någon rekomenderade att man skulle lägga till Billhop räkningar 2 dagar innan kampanjen startar.
Den info jag har fått är att det är transaktionsdatum som räknas och betalar du en faktura på Billhop på fredag är det fredag som också blir transaktionsdatum ?

Du har uppfattat mitt inlägg fel. Det jag skrev var att Billhop debiterar dig 2 dagar innan betaldatumet och att man således ska planera in så att transaktionen blir på fredagen den 14/9.
 

bstark

Medlem
Klantigt att ha missat detta, fick för mig det endast gällde utländska betalningar. Nåja får trösta mig med att jag förmodligen inte hade lyckats tajma in min betalning ändå.
 
Toppen