Senaste nytt

Dubbla nätter och dubbla poäng Radisson Hotels 26/9-29/12

Protein48

Medlem
Ytterligare kampanj finns tillgänglig på Radisson Hotels. Nyligen dök det upp kampanj med dubbla nätter och dubbla stays men nu finns det även med dubbla poäng.
Screenshot_20190915-155645.png
 

Atom

Medlem
Fick även jag mail nu om den nya kampanjen med både dubbla nätter och dubbla poäng. Dock har priset nu ökat. Men signade upp.
Nu dilemmat. Ta en till natt på Radisson för att därigenom nå en roligare frinatt samt bli silver (nu när jag degraderas från guld). Eller samla hos Nordic Choice där jag behöver samla lite fler nätter. Svårt.
 

Berglund

Medlem
Ta en till natt på Radisson för att därigenom nå en roligare frinatt samt bli silver
Om du kan få/nå en frinatt på att lägga en natt till på Radisson så tycker jag att det verkar klokt. Känns spontant som en väldigt bra return att få en natt gratis med mycket liten extra kostnad eller krångel. Enkelt val tycker jag!
 

Atom

Medlem
Om du kan få/nå en frinatt på att lägga en natt till på Radisson så tycker jag att det verkar klokt. Känns spontant som en väldigt bra return att få en natt gratis med mycket liten extra kostnad eller krångel. Enkelt val tycker jag!

Har redan en frinatt, men en natt till blir i finare rumskategori eller ett snäpp högre hotellklass. Nåväl, verkar bli så!.
 
Toppen