Dubbla nätter med bokning i Hotels.com appen

Diskussion i 'Övriga hotellkedjor' startad av M.K, 9 September 2020.

1. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    07DA4A47-4084-489A-89A2-35FEF9989F66.jpeg

Med bokning i appen ges just nu en extra natt, stämpel, per stay med bokningar t o m 20.09.20 för stays mellan 08.09.20 och 31.03.21.

Nu är allas status förlängda med ett år, men denna extranatt kanske räknas in i 30nights kravet också för er som vill nå Gold?

Bra kickback detta med 20% för en natts vistelse på något flygplatshotell kanske utan normala statusfördelar.

Last edited: 9 September 2020
    Juancarlos, richard87, KennethL och 5 andra gillar detta.
  2. FilipJ

FilipJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns det en kod? Det är den 20 sept så vitt jag vet men ser inget erbjudande i appen längre...

3. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @FilipJ Du kan använda koden som jag fick i mailen, borde fungera dagen ut även om de tagit bort infon.

APPRWD1

FilipJ gillar detta.
  4. MrRob

MrRob Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fungerar även flera gånger om det är intressant för någon. Har själv använt den tre gånger sen den kom i mailen.

5. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick nyss ett nytt erbjudande om dubbla stämplar i appen. Gäller bokningar året ut gjorda mellan 23-25 februari. Upp till fyra nätter.

Tyvärr en personlig kod denna gång men kolla skräpposten så kanske Ni också fått ett erbjudande.

Jag befinner mig 8 nätter från förnyat Gold så kanske en rent personlig statushjälp denna gång?

FilipJ gillar detta.
  6. MrRob

MrRob Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi har kanske fått olika utskick men i mitt är det ingen personlig kod utan hänvisar till https://sv.hotels.com/hotellerbjudanden/febappexclusive-member som visar RWD2XAPP.

7. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej, ok jag tolkade min mailtext fel. Bra att detta gäller för alla. Faktiskt en ännu bättre kampanj än förra gången tycker jag. Värt att nämna är att bokningen måste betalas direkt och inte på hotellet.

T&C
    9918D39D-1442-4DE1-8BCB-82FDB8B78F42.jpeg

8. Dawes

Dawes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dags igen för dubbla stämplar vid bokning i appen.[​IMG]

Hubert och M.K gillar detta.
  9. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bättre erbjudande än förra gången med möjlighet till fem dubbla nätter. Typiskt dock att jag nått mina 30 nätter denna period. Double dip mot både status och frinätter är såklart ännu trevligare. :)

10. FilipJ

FilipJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sheisse, missade denna... Någon som vet någon ny kod?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!