NC har fortfarande bekymmer i sviterna efter datastrulet. Bodde på Villa Copenhagen tidigare i december men kunde inte betala vid utcheckning då systemet låg nere. Lämnade kortnummer (NCC Mastercard) i tillägg till alla annan info de redan har.
I förrgår kom ett mejl med en länk med önskemål om betalning och mindre än en timme senare var det betalat via kort (nej, det var inget phishing-mail). I går kom inte mindre än fyra samtal samt ett mobilsvarsmeddelande med önskemål om betalning före årsskiftet, trots att betalningen gjordes dagens före (men kanske inte syntes i dera system). Försökte att ringa dem men hamnade i telefonkö och gav upp. Ibland är det inte lätt att vara kund…
I förrgår kom ett mejl med en länk med önskemål om betalning och mindre än en timme senare var det betalat via kort (nej, det var inget phishing-mail). I går kom inte mindre än fyra samtal samt ett mobilsvarsmeddelande med önskemål om betalning före årsskiftet, trots att betalningen gjordes dagens före (men kanske inte syntes i dera system). Försökte att ringa dem men hamnade i telefonkö och gav upp. Ibland är det inte lätt att vara kund…