Senaste nytt

Du Business class medlem på SK1430 idag cph-arn !

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag kan hålla med gnopps och jacob men jag satt 1 stol ifrån detta spektakel och har svårt att tro att det finns någon vettig förklaring till hans beteende..oavsett vad han må ha råkat ut för under den dagen så försvarar detta inte på långa vägar hans beteende men om han poppar upp här i tråden så ser jag så fram emot hans förklaring.
 

Jacob

Medlem
Eftersom jag misstänker att en eventuell förklaring här kommer utebli vill jag ge ett ganska förutsättningslöst erbjudande.

Du som känner igen dig i TorbjornMiedens berättelse om flygningen SK 1430 mellan Köpenhamn och Stockholm den 31 januari, om du vill ge en förklaring eller kommentar kring händelsen är du välkommen att skicka mig ett PM. Jag kommer inte på något sätt lämna vidare eller publicera några uppgifter om din identitet, inte heller ta någon action för sidans räkning eftersom det inte finns något i det inträffade som strider mot våra medlemsregler.

Men det skulle vara uppskattat med en förklaring, speciellt då något vi lagt ner tid och pengar på enligt TorbjornMiedens berättelse hamnat i ett tråkigt dagar.
 
Riktigt, riktigt tråkigt, speciellt för alla oss andra som inte vill bli förknippade med sådant här. Även om det inte finns några officiella regler som kräver anständigt beteende när man har en sådan tagg, så är det ju faktiskt allmänt grundläggande att inte bete sig som en idiot. :)

Som alla andra är jag riktigt nyfiken på en förklaring...
 

Mauricio

Medlem
Förklaring behövs inte, översittare finns överallt tyvärr! Forumet kommer inte undan heller. Det tråkiga är att forumets rykte kan försämras av en taskig medlem trots 99% bra medlemmar.

Fråga mig inte varför, men jag har mina misstankar om vem trollet kan vara ;)
 

Traveller

Medlem
Tänk om nörden kunde vara så modig att han berättade vem han är här... Det är ju rätt troligt att han läser det... Själv avskyr jag när människor bara tänker på sig själva, ta vara på dina grejor och gör det på ett sätt så andra mår bra av hur du agerar. Kalla personalen för "kärring" är ju otroligt lågt... Kan inte någon rycka hans Businessclass.se tag och skicka den till mig, jag har ju ingen :-(
 

Cornelius

Medlem
Fråga mig inte varför, men jag har mina misstankar om vem trollet kan vara ;)

Jag tycker inte det ska vara så att vi går runt och misstänker den ena eller den andra för att vara gräsliga folk - eller har du mer än misstankar, Mauricio?

Generellt är detta ett nästan ovanligt gemytligt forum, och så bör vi väl försöka att hålla det även i fortsättningen - fram tills eventuella tusser & troll träder fram i ljuset.
 

Abbe

Medlem
Men herregud, släpp det, ingen big deal. Ja det var fel av person,(Vi är människor och gör fel eller ??!?!!) men att älta på det är bara dumt, Kabin personalen har förmodligen glömt bort det för länge sedan då de är med om saker hela tiden lika så gäller oss. Tror ni på fullaste allvar att han skadar "http://www.businessclass.se" rykte ? Come on!

Och nej det är inte jag.
 

Gnopps

Medlem
Det kommer inte dyka upp nya fakta och för att undvika att tråden får en tristare stämning stänger jag den nu. Har någon något du vill lägga till är det bara höra av sig till oss moderatorer så kan vi eventuellt öppna den igen.

/Gustav
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen