Drick världens bästa champagne nästa gång du flyger

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 10 November 2016.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

a0a705ea-8253-494a-b542-f804ab770d8d-original

Det är väl det man kan kalla "the perfect match" om man gillar bra flygbolag och bra champagne. Singapore Airlines har ju som bekant vunnit mängder av utmärkelser och priser (senast som "världens bästa flygbolag" hos Conde Nast Traveller som du kan läsa om här http://www.businessclass.se/har-ar-varldens-basta-flygbolag-topp-10-listan/ och nu förbättrar man sitt utbud av drycker i…

Se hela inlägget

2. craftbrew

craftbrew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är väl i övrigt samma Champagne som SAS serverar?

PeteLaw och Ebg gillar detta.
  3. NotRyan

NotRyan Medlem

Jo, så ett reportage som detta blir mest skrattretande på det här forumet när denna mycket bra Champagne är vardagsmat för oss utan att vi för den skull behöver åka Singapore Airlines, vilket jag för övrigt älskar... :)

PeteLaw och johhenrik gillar detta.
  4. pep

pep Medlem

Champagne er en prestigedrik mest af alt. Jeg er begyndt at interessere mig for South African, Australian, Argentinean, Italian, and Spanish sparkling wines as they in general - i min smag - leverer en bedre smag end mange franske, "rigtige" champagner (inklusive Crements). Og hvorfor ikke støtte bolaget i at spare 100USD/flaske hvis næste kvalitet er ligegod eller bedre...

5. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med anledning av rubriken var jag ju övertygad om att artikeln skulle handla om Japan Airlines Första klass som just nu serverar Salon 2004.
    Men det är ju visserligen en årgångschampagne.;)

Andrew, johisco, samsung och 1 annan gillar detta.
  6. RickardG

RickardG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har sagt det förr och säger det igen: Det är något suspekt med BCs redaktion och Singapore Airlines. Det här är ytterligare ett tillfälle ett reklamaktigt budskap lyfts fram som någon sorts artikel eller nyhet.

johisco gillar detta.
  7. sepbemi

sepbemi Medlem

2002:an var också ok för en månad sen ;)

Ystad, kristerj, johisco och 2 andra gillar detta.
  8. samsung

samsung Medlem

Helt enig i at Salon er det beste jeg har fått i luften. Ble ikke noe vasking da!

Glenn E gillar detta.
  9. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    WTF!

Fick du 2002 för en månad sedan.
    Den ska ju ha varit slut sedan åtminstone 1 år tillbaka :oops:

10. johisco

johisco Medlem

Märklig artikel här.... Eller så åker vi bara SAS! :)

Fy fan, Salon -02 på flyget! :O

Barnarov!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!