Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av Valley, 21 Oktober 2013.

  1. 011430121

    011430121 Medlem

    Ort:
    STOCKHOLM
    Land:
    Sverige Sverige
    Norwegian har just nu pilot brist, finns en tråd om det här på BC.
     
  2. Nemo

    Nemo Medlem

    Ort:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Du lär kunna få ekonomisk kompensation om det är tekniska problem som orsakat försening, men jag är inte insatt är ärendet. Flygbolag ska även ge kompensation även om ett groundhandling fordon kör in i flygplanet när det står vid gaten, likaså vid birdstrike.
    Vet inte vilken instans du varit hos, men ARN är en bra start. Lycka till!
     
    AX22100 gillar detta.
  3. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Du har mycket mer än en teoretisk chans. Om du drar det vidare kommer du med stor sannolikhet att vinna.
     
  4. Knucket

    Knucket Medlem

    Ort:
    OER
    Land:
    Sverige Sverige
    Ta det via ARN och vinner du där och dom inte betalar drar du dom till Tingsrätten.
     
    bernierubber, olo, Nemo och 1 annan gillar detta.
  5. Agö

    Agö Medlem

    Ort:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    ChabbeT och flum gillar detta.
  6. martin.agren

    martin.agren Medlem

    Ort:
    Umeå
    Land:
    Sverige Sverige
  7. 011430121

    011430121 Medlem

    Ort:
    STOCKHOLM
    Land:
    Sverige Sverige
    Björn Kjos var är du, har du slutat att tycka synd om dina passagerare, du gjorde ju de i massmedia när dina piloter protesterade mot de avtalsförändringar du erbjöd dem.
     
    Mikael Stillman, olo och Holloman gillar detta.
  8. ChabbeT

    ChabbeT Medlem

    Ort:
    BEY, ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    De (passagerarna) behandlas tydligen som djur enl Ab. Inte lätt att flyga med Norwegian
     
  9. AtleFlyg

    AtleFlyg Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Men "billigt" och "direkt" ;-)
     
    El0 och KeXx gillar detta.
  10. JoelG

    JoelG Medlem

    Tonje Næss på Norwegians presstjänst i ett mejl till Aftonbladet .."att flygbolaget beklagar förseningen och att Norwegian gör allt de kan för att få passagerarna till Arlanda så snart som möjligt." De kan omöjligen ha gjort allt då det verkar som resenärerna inte erbjudits flyga med Emirates/andra flygbolag (vet varför... men då kan man inte säga att man gjort allt enligt mig)
     
    Holloman och I95_ges gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×