Senaste nytt

Dr. Miles, palmen, Palazzi testar Turkish Airline Business class inom Europa

Palazzi

Medlem
1h30min kvar till Boarding och fortfarande ensam "BC:are" i loungen. Har dock hört en hel del andra svensktalande... Har man hittat till loungen förutsätter jag sonika att man iaf känner till businessclass.se:p
 
Kul att följa er. Jag är alltid förundrad av att det är samma kille som står i den Turkiska glass försäljningen i shoppingområdet. Spelar ingen roll när man kommer, han står där med sin långa glasskopa. Har däremot aldrig sett honom sälja någon glass. Flyg lugnt.
 

Palazzi

Medlem
Nu har vi intagit lunchen och det är snart dags att bege sig till gaten... Tydligen är det boarding en hel timma innan avgång
 

palmen

Moderator
Debut för mig här, trodde man hade koll på bc.se efter att man lagt sig. Inte helt imponerad av logistiken här, hoppas det blir förbättring till flyget.
 

MarcusC

Medlem
Kul tråd..blir intressant höra hurni haft det ombord på TK. Hade turen få åka 77w för ett par år sedan LHR-IST
 

Dr. Miles

Expert
Tid för boarding. Två extra kontoll innan man kommer in i planet.
 

Attachments

  • 2013-02-02_12-37-14_30.jpg
    2013-02-02_12-37-14_30.jpg
    102,4 KB · Visningar: 975

maba

Medlem
Annars har du en passkontroll med nr 15 där du kommer direkt in i loungen, med röd matta och allt :) Denna kontroll ligger längst till vänster i byggnaden om man har alla andra passkontroller framför dig, men det kände du säkert till.
 

Dr. Miles

Expert
Vi är sämst lottade.
Från Business class på widebody (Airbus A330) till narrowbody (Airbus A321) med tresäteskonfiguration. :(
 

Attachments

  • 2013-02-02_12-42-13_139.jpg
    2013-02-02_12-42-13_139.jpg
    108,9 KB · Visningar: 986
Toppen