Senaste nytt

Djibouti Palace Kempinski

Mike@GOT

Medlem
Vi arbeider fortsatt intens med hvordan BC skal utvikle seg videre, og som Senator skriver, vil vi sette pris på tålmodighet. Det som er sikkert, er at denne artikkelen ikke er reklame, da ville vel tex Business Traveller også ha merket den slik.

Tack för ditt svar.

Något som är väldigt säkert är att kommunikation och information är en vital del, precis som @olo uttrycker på ett alldeles utmärkt sätt. Att inte informera och kommunicera med berörda parter i ett läge där någonting förändras är katastrofalt. Det leder till osäkerhet, oro och att man känner sig utestängd - det är få människor som känner sig motiverade i ett sådant läge. Det finns många kloka människor här som säkert har varit med om (eller till och med arbetar med) olika typer av förändringsprojekt eller kanske en kraftig expansion av företaget de arbetar i. Så, när det gäller hur Businessclass ska utvecklas i framtiden - prata med oss! Fråga efter våra tankar, var med i våra reflektioner och berätta för oss hur det vi säger påverkar ert arbete.

Ha en fin fredag!


p.s. drog på smilbanden när jag tänker på SAS kundservice: "tack för din feedback, vi skickar vidare till rätt avdelning"... Dit vill vi inte :)
 

Senator

Moderator
@Senator Det må så vara att 90% av besökarna på BusinessClass.se inte är aktiva (dvs skriver inte) i forumet men jag kan nästan garantera att i princip hela andelen av de 90% "passiva" besökarna tar del av den kunskap som de aktiva 10% delar med sig av i forumet.

Ta bort glädjen för 10-procentarna och så får vi se hur många av 90-procentarna som återstår?

Absolut är det så. Men 100% av besökarna på Businessclass når inte forumet. En del läser bara den andra informationen som t.ex. artiklar. Så vi som älskar forumet tänker ibland inte på att det finns ett antal besökare som bara intresserar sig för det redaktionella innehållet.
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen