Mike@GOT
Medlem
Vi arbeider fortsatt intens med hvordan BC skal utvikle seg videre, og som Senator skriver, vil vi sette pris på tålmodighet. Det som er sikkert, er at denne artikkelen ikke er reklame, da ville vel tex Business Traveller også ha merket den slik.
Tack för ditt svar.
Något som är väldigt säkert är att kommunikation och information är en vital del, precis som @olo uttrycker på ett alldeles utmärkt sätt. Att inte informera och kommunicera med berörda parter i ett läge där någonting förändras är katastrofalt. Det leder till osäkerhet, oro och att man känner sig utestängd - det är få människor som känner sig motiverade i ett sådant läge. Det finns många kloka människor här som säkert har varit med om (eller till och med arbetar med) olika typer av förändringsprojekt eller kanske en kraftig expansion av företaget de arbetar i. Så, när det gäller hur Businessclass ska utvecklas i framtiden - prata med oss! Fråga efter våra tankar, var med i våra reflektioner och berätta för oss hur det vi säger påverkar ert arbete.
Ha en fin fredag!
p.s. drog på smilbanden när jag tänker på SAS kundservice: "tack för din feedback, vi skickar vidare till rätt avdelning"... Dit vill vi inte