Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

squeezen

Medlem
Tack för snabba svar. Det finns ingen kundservice att vända sig utöver den generella som jag hittade på Lufthansas hemsida med ett 08-nummer?
I ärlighetens namn vet jag inte vad ett annat kundservice nummer ska va bra till? De kommer ju bara svara på frågor enligt guidelines och då gäller ju ingen access för annat än en gäst.

Jag kan förstå att ”det skadar väl inte att fråga” men du kommer garanterat få nej (eftersom det är rätt).
Hade de öppnat upp för fler gäster hade produkten urholkats (ännu mer) rätt snabbt.
 

Senator

Moderator
Tack för snabba svar. Det finns ingen kundservice att vända sig utöver den generella som jag hittade på Lufthansas hemsida med ett 08-nummer?
I ärlighetens namn vet jag inte vad ett annat kundservice nummer ska va bra till? De kommer ju bara svara på frågor enligt guidelines och då gäller ju ingen access för annat än en gäst.

Jag kan förstå att ”det skadar väl inte att fråga” men du kommer garanterat få nej (eftersom det är rätt).
Hade de öppnat upp för fler gäster hade produkten urholkats (ännu mer) rätt snabbt.

Kan tillägga att det finns en dedicerat First-linje. Det kan du Googla fram. Men skulle nog lägga en relativt stor pott pengar att svaret är nej om du ringer dit. Om du söker ett positivt svar på din fråga med någon form av garanti innan avresedagen kommer du bli besviken.

Du kan självklart fråga: men då skulle jag vänta till du är där. Då hade jag börjat med FCL A och inte gått ut till FCT. Kommer kännas rätt tungt att behöva skicka någon eller några tillbaka.
 
Toppen