Det är väl den kärran med separat säng? Dvs en säng jämte själva stolen? Kan det ha med saken att göra månne?
Lufthansa hade separat säng på deras 747 (inte A340) som fasades ut för flera år sedan.Det är väl den kärran med separat säng? Dvs en säng jämte själva stolen? Kan det ha med saken att göra månne?
Nu vet jag inte vad ni flyger med hem men har ni ändå inte tid med FCT så flyg OZ. Ska ni däremot flyga OZ både dit och hem så byt någon av de så ni får testa lite olika precis som Palmen säger.Ja då är alt för min del antingen STO-FRA-ICN med OZ F fr FRA alt. STO-MUC-ICN med LH F fr MUC...
Blir för bökigt och för lite tid för att klämma in LH FIRST CLASS TERMINAL och FRA för att sedan ta sig vidare till MUC...
Den är bättre tycker jag, men det är hårfint.
Nu vet jag inte vad ni flyger med hem men har ni ändå inte tid med FCT så flyg OZ. Ska ni däremot flyga OZ både dit och hem så byt någon av de så ni får testa lite olika precis som Palmen säger.
Sängen försvann för typ 3 år sedan och fanns på 747-400 planen.Det är väl den kärran med separat säng? Dvs en säng jämte själva stolen? Kan det ha med saken att göra månne?
Det är exakt samma hårdvara när det kommer till stolen oavsett plan. Toaletten skiljer lite i utformning och layout skiljer en del men annats är de typ identiska. Vilken typ av plan det blir spelar med andra ord liten roll utan är mer för om man gärna vill flyga med ett specifikt typ av plan av någon anledning.Och är LH:s First kabin på A346 likvärdig med de på A380 resp. B748 och i synnerhet i jmf med OZ A380?