Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

toer00

Medlem
Ja då är alt för min del antingen STO-FRA-ICN med OZ F fr FRA alt. STO-MUC-ICN med LH F fr MUC...

Blir för bökigt och för lite tid för att klämma in LH FIRST CLASS TERMINAL och FRA för att sedan ta sig vidare till MUC...
 

Brandten

Medlem
Ja då är alt för min del antingen STO-FRA-ICN med OZ F fr FRA alt. STO-MUC-ICN med LH F fr MUC...

Blir för bökigt och för lite tid för att klämma in LH FIRST CLASS TERMINAL och FRA för att sedan ta sig vidare till MUC...
Nu vet jag inte vad ni flyger med hem men har ni ändå inte tid med FCT så flyg OZ. Ska ni däremot flyga OZ både dit och hem så byt någon av de så ni får testa lite olika precis som Palmen säger.
 

toer00

Medlem
Nu vet jag inte vad ni flyger med hem men har ni ändå inte tid med FCT så flyg OZ. Ska ni däremot flyga OZ både dit och hem så byt någon av de så ni får testa lite olika precis som Palmen säger.

Vi flyger hem med OZ just för att vi skall besöka Seoul i 4 dagar. Total frånvaro 15 dagar så LH på hemresa kan vi glömma... Så det blir att se om LH släpper 2 platser MUC - ICN...
 

palmen

Moderator
Och är LH:s First kabin på A346 likvärdig med de på A380 resp. B748 och i synnerhet i jmf med OZ A380?
Det är exakt samma hårdvara när det kommer till stolen oavsett plan. Toaletten skiljer lite i utformning och layout skiljer en del men annats är de typ identiska. Vilken typ av plan det blir spelar med andra ord liten roll utan är mer för om man gärna vill flyga med ett specifikt typ av plan av någon anledning.
 
Toppen