Senaste nytt

Ditt största fynd inom flygbiljetter?

jerixon

Medlem
Stockholm - New York för under 3000kr med Friends and Family i Höst.
Linköping-Amsterdam-New York T/R för 3200kr med KLM i December 2014 var bra value också då jag som platinum i Flying Blue får Economy Extra gratis på KLM och Delta.

Annars fyndar jag en hel del resor med RyanAir som jag använder privat inom Europa för en hel del weekends per år.
Nyköping-Bergamo-Barcelona-London-Nyköping för 1200kr totalt bokat under en vecka i September bla.
 

mha321

Medlem
Får man räkna ARN-MAD för minus runt 35000 kr med Lufthansa Business. Kostade strax över 4000 SEK vilket i sig är ett bra pris, men kunden som betalade för den ersatte med 4000 EUR istället för SEK :)

(själv var jag från början bara väldigt nöjd med en kund som var OK med att ersätta en business biljet inom Europa...)
 

Dr. Miles

Expert
Får man räkna ARN-MAD för minus runt 35000 kr med Lufthansa Business. Kostade strax över 4000 SEK vilket i sig är ett bra pris, men kunden som betalade för den ersatte med 4000 EUR istället för SEK :)

(själv var jag från början bara väldigt nöjd med en kund som var OK med att ersätta en business biljet inom Europa...)
Vad är det för routing som gav 35.000 SEK för mellan Stockholm-Madrid?
 

Palazzi

Medlem
Prismässigt måste det vara någon biljett från Wizzair, Ryanair eller flygstol. Vet att jag flera gånger flugit de två förstnämnda för under 200kr t/r....på hyfsat långa sträckor.
Sedan har jag flugit Primera Air ARN-Madeira för 299kr t/r utanför säsong - över 5h flygning.

Sedan tjänade jag 8 legs (tror det var 8) med Etihad regional för 170€. Fanns möjligheter att nå status (från noll) för under 4.000SEK.

Kanske synd att kalla dessa fynd i relation till upplevelsen, men jäklar vad billigt ! ;)

Några business-biljetter för 2-3.500kr t/r inom Europa har jag tyckt varit prisvärda.

För långflygningar har jag bara gjort deals på poäng.
 
Toppen