Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Axxo

Medlem
Där här frågan har säkert varit uppe flera gånger men jag hittar inte svaret.

Kan jag lägga till en voucher på en bokad awardresa?
 
Kom den upp via online sökning eller ringde du och bokade. Sjukt bra värde och ger ju life miles vibbar!
Onlinesökning, skulle klassa detta som en deal som man INTE ringer in och bokar. Va mer sugen på att boka LAX-HND-FRA. Men jag har inte hittat någon sån routing på ett bra tag. Såg att en användare på flyertalk hade ringt in och bokat den sträckan, och jag vet inte om det är en slump att jag inte har sett några lediga platser på den sträckan efter att den individen postat det, eller inte... Så dessa kreativa routings som går via 3e zon rekommenderar jag INGEN ATT RINGA IN. Då de troligtvis kommer försvinna då. När man bokar inom samma zon är det en helt annan sak.
 
Precis bokat en resa till Bangkok med ANA First på hemvägen, men Tallin ville inte godkänna hemresan från Bangkok via Tokyo. Systemet sa att det var en "orimlig rutt", och tvingades således göra resan till open-jaw och siktar på att betala för en vanlig biljett mellan Bangkok och Tokyo.

Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2020 | Sida 11 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Vad har ni för erfarenheter av att åka hem från Bangkok via Tokyo? Jag har ändå sett en del sådana bokningar här på forumet. Tror ni det kan vara värt att testa ringa tillbaka och se om resultatet blir annorlunda?
 
Toppen