Diskussion om bokade Award-bokningar

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av palmen, 28 Mars 2017.

1. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Frågan är om man skulle kunna få igenom följande för 45 000 p BKK-HND-PEK-SIN-DPS? Dvs, en enkel first inom Sydost-Asien?

2. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De
    det tror jag går bra faktiskt

3. Jeff

Jeff Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går säkert bra! Men om du får ett nej kan du alltid testa att ringa in igen.

4. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan ju vara bra att inte diskutera sånt här öppet om man vill att möjligheten ska finnas kvar :rolleyes:

Mattias Holmén, Gus, palmen och 2 andra gillar detta.
  5. gjohansson

gjohansson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm. Jag har bokat Turken hem likt du skrev ovan. Vilken video o research har du gjort?

6. Ludvig Skalme

Ludvig Skalme Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur brukar det se ut med Lufthansa F Europa-Asien och tvärtom vid Jul/Nyår? Är det helt kört eller brukar det släppas platser?

7. Tonton

Tonton Medlem

Det är nog denna som @Tongen2 har tittat på

Tongen2 gillar detta.
  8. Mr Planning

Mr Planning Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har bokat SQ biljetter med SAS Star Alliance via hemsidan, om man vill göra ändringar går det att göra där?
    Eller är det att ringa Tallin som gäller?

(241 bokning)

9. Tongen2

Tongen2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis som @Tonton skrev så är det den videon jag kollat på. Den publicerades på tuben dagen innan jag bokade såg jag... Det ser ju bra ut, men... Jag är 188 och gillar plats. Fördelen med poängbiljetter är just att kunna boka om tycker jag. Så med den möjligheten och lång resa så blev det så.
    Som jag förstår det så är SQ 787 samma, eller väldigt lika, säten som på TK 787 så jag kommer få prova de sätena i knappt 3 timmar mellan SIN-DPS och själv göra en utvärdering. Förhoppningsvis känner jag att jag gjort ett bra val :p

10. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ringa Tallinn. Dock så tillämpar SQ married segments så kan vara svårt att boka om utan att boka av, enligt Tallinn iaf :p

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!