Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

M.K

Medlem
Intressant att se om alla som skrek om att kortet skulle sägas upp pga förändringen i MR konvertering kommer att skaffa Platinum igen. :rolleyes:

Länken till svenska erbjudandet och sign up funkade bra i experience appen för mig.

Jag kommer utnyttja detta. Sedan är det upp till Amex om jag får betala ett år i förskott. Det beslutet står jag fast vid.
 

micsjo

Medlem

Attachments

  • Screenshot_20220706-123539545.jpg
    Screenshot_20220706-123539545.jpg
    44,9 KB · Visningar: 130
Har läst det finstilta, men ser inte annat än att man a) måste registrera kortet och b) betala med kortet? Ingenting om särskild länk för bokning (vilket är fallet med erbjudandet om två rätter för två personer). Något jag missat?
Det stämmer det är så det fungerar. Det kommer en kreditering efter några dagar. Sedan bör man kolla listan på restauranger strax innan så de inte plötsligt har plockat bort den man har bokat.
 

micsjo

Medlem
Enormt många restauranger i Österrike? Har de stor spend där?

Har inte gått igenom hela listan men både Berlin och NY har ett par intressanta som det blev ännu mer aktuellt att besöka.
 

sembl

Medlem
I NYC skulle jag lätt rekommendera Quality Meats, i Brooklyn Sofreh. Och i Charleston Zero George enligt listan.

Är förvånad att Dear Irving är med på listan i NYC då det är en cocktail bar, mycket mycket bra sådan men är knappast restaurang.

Så är man törstig så spenderar man sina pengar där. Och hungrig så drar man till Quality Meats vid central Park.
 

Barjas

Medlem
Nu kanske jag missat läsa det men är det 4000 för huvudkortet bara eller är det 4000 för extra kortet också ?
 

Dawes

Medlem
I NYC skulle jag lätt rekommendera Quality Meats, i Brooklyn Sofreh. Och i Charleston Zero George enligt listan.

Är förvånad att Dear Irving är med på listan i NYC då det är en cocktail bar, mycket mycket bra sådan men är knappast restaurang.

Så är man törstig så spenderar man sina pengar där. Och hungrig så drar man till Quality Meats vid central Park.
Bugar och bockar, har en resa till NYC i höst och bra kött är högst upp på önskelistan, Quality meats låter som en given kandidat
 
Toppen