Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

jerixon

Medlem
Jag kunde registrera mig utan problem, men likt övriga funkade ej svenska länken till restaurangerna.
 
Finns ingen länk för registrering i appen. Där hänvisas bara till mailet för registrering. Och länken i mailet funkar inte för mig. Jag provar lite senare igen så får vi se.
Det var ju den i appen jag använde. Androidmobil har jag då förstås :)
Screenshot_20220706-120043_Experiences.jpg
 
Intressant att se om alla som skrek om att kortet skulle sägas upp pga förändringen i MR konvertering kommer att skaffa Platinum igen. :rolleyes:
Detta erbjudande var känt långt tidigare och finns med i min kalkyl helt klart. Dessa 4000, fasttrack och lounger gör nog att jag behåller kortet men spenden hamnar på andra kort och det är lite tråkigt att kortet normalt inte ligger i plånboken längre utan i passfodralet.
 

palmen

Moderator
Detta erbjudande var känt långt tidigare och finns med i min kalkyl helt klart. Dessa 4000, fasttrack och lounger gör nog att jag behåller kortet men spenden hamnar på andra kort och det är lite tråkigt att kortet normalt inte ligger i plånboken längre utan i passfodralet.
Kalkyken går fortsatt ihop för min del också, men det var ett jäkla liv om att kortet skulle sägas upp då det blivit värdelöst mm.

Det här är helt klart en väldigt bra förmån.
 

adhoc76

Medlem
Har läst det finstilta, men ser inte annat än att man a) måste registrera kortet och b) betala med kortet? Ingenting om särskild länk för bokning (vilket är fallet med erbjudandet om två rätter för två personer). Något jag missat?
 

igelkotten

Medlem
Har läst det finstilta, men ser inte annat än att man a) måste registrera kortet och b) betala med kortet? Ingenting om särskild länk för bokning (vilket är fallet med erbjudandet om två rätter för två personer). Något jag missat?

Så har det funkat i UK på tidigare liknande erbjudanden. Det verkar som detta är en multinationell kampanj, eftersom Amex i UK tog bort sin gamla Global Dining Collection för flera månader sedan och bett mig vänta till sommaren på ett nytt europeiskt diningerbjudande. Jag hoppas liknande kommer!
 
Toppen