Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Kelgris

Medlem
Min delikatessaffär var mycket bra men piggvaren var så där. Enligt min kompanjon var både laxtartar och bouillabaissen mycket bra.

74869f2646891fe006e074b97a1e6018.jpg

00dda0362ff7f2a31b09fd2c10d9c2cf.jpg
 

MrRob

Medlem
Vi har inte haft möjlighet att besöka varken Malmö eller Göteborg under veckodagarna och söndagstiderna på Johan P försvann fort. Så det blev ett besök på At Park i Göteborg i helgen som hade ledigt i lördags.

Rätt bra förrätt (pilgrimsmussla till frun och en halv risotto till mig) men högst medelmåttiga varmrätter (ankbröst till frun och och en lika medelmåttig ryggbiff till mig). Något stökigt i lokalen men lönehelg och lördagskväll gör väl sitt. Dessutom är det ju rent tekniskt en hotellrestaurang så lite överseende får man ha att det inte är "fine dining".

Förstahandsvalet hade varit Johan P om tillfälle gavs på helger och dyker möjligheten upp i framtiden så blir det det vi får sikta in oss på nästa gång!

Tack Amex!
 

Thompa

Medlem
Råkade precis ut för en märklig grej. Bokade bord för vanlig lunch för 4 personer på Österlånggatan 17 direkt på restaurangens hemsida. I mailbekräftelsen antyds det att det är en Dining by Amex bokning.

Mig veterligen finns väl inget sånt erbjudande nu och denna restaurang har väl inte varit aktuell tidigare?

447DBC35-E873-4A55-8C30-7A26D44D0907.jpeg
 
Toppen