Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Dawes

Medlem
Nej jag menar äta för två 2000 kr
Centurion har 2000kr, platinum 1000.
Något annat äta för 2000kr finns inte vad jag vet, annars är det middag för två som nämnts ovan men där finns inget belopp utan det är förrätt/huvudrätt eller huvudrätt/efterrätt för 2 personer som gäller (ingen aktiv kampanj för tillfället, återkommer i januari).
 

Sir Lemon

Medlem
Centurion har 2000kr, platinum 1000.
Något annat äta för 2000kr finns inte vad jag vet, annars är det middag för två som nämnts ovan men där finns inget belopp utan det är förrätt/huvudrätt eller huvudrätt/efterrätt för 2 personer som gäller (ingen aktiv kampanj för tillfället, återkommer i januari).
Den enda kampanj som finns just nu är äta för 1000:-. Bokade den 30/12 och rapporterar sedan hur det gått. Skulle tro att det andra erbjudandet med 2-rätters (som ansågs vara värt Max ca 2000:- beroende på vilken måltid man väljer) återkommer strax efter nyår igen när den gamla kampanjen är över. Notera också att man gm Platinum får guld-medlemskap på Brasseriegruppen, vilket ger viss rabatt hos dem.
 
Last edited:
Gick den inte ut sista november?

Saxat från AMEX Experiences appen

Gäster: En gång per Platinum-konto per aktiv period, plus en gäst
Förmånens varaktighet: Gäller tre gånger/år under utvalda tidsperioder. Håll utkik i appen för att få information om nästa tillfälle!

Just nu är Dining by Amex inte tillgänglig, men håll utkik i appen för nästa aktuella period som snart lanseras! Förmånen är tillgänglig en gång per Platinum-konto per period. Du behöver själv registrera dig, invänta bekräftelse, och sedan boka bord via den länk du får i samband med din bekräftelse från oss, drop-in platser gäller ej. Om förmånen missbrukas kommer du att debiteras 1500 kr i efterhand.
 

Sir Lemon

Medlem
Saxat från AMEX Experiences appen

Gäster: En gång per Platinum-konto per aktiv period, plus en gäst
Förmånens varaktighet: Gäller tre gånger/år under utvalda tidsperioder. Håll utkik i appen för att få information om nästa tillfälle!

Just nu är Dining by Amex inte tillgänglig, men håll utkik i appen för nästa aktuella period som snart lanseras! Förmånen är tillgänglig en gång per Platinum-konto per period. Du behöver själv registrera dig, invänta bekräftelse, och sedan boka bord via den länk du får i samband med din bekräftelse från oss, drop-in platser gäller ej. Om förmånen missbrukas kommer du att debiteras 1500 kr i efterhand.
Registrera kan man göra via chatten. Sedan behövs inte ngn särskild länk för bokning.
 

MrRob

Medlem
Saxat från AMEX Experiences appen

Gäster: En gång per Platinum-konto per aktiv period, plus en gäst
Förmånens varaktighet: Gäller tre gånger/år under utvalda tidsperioder. Håll utkik i appen för att få information om nästa tillfälle!

Just nu är Dining by Amex inte tillgänglig, men håll utkik i appen för nästa aktuella period som snart lanseras! Förmånen är tillgänglig en gång per Platinum-konto per period. Du behöver själv registrera dig, invänta bekräftelse, och sedan boka bord via den länk du får i samband med din bekräftelse från oss, drop-in platser gäller ej. Om förmånen missbrukas kommer du att debiteras 1500 kr i efterhand.

Jag svarade bara på frågan jag citerade så vet inte riktigt varför du citerar mig här men någon har säkert nytt av informationen från appen även här på forumet :)
 

GOTBound

Medlem
Hur erhåller man det?
4542946F-5FC4-412F-B43D-91074924F42E.png
 
Toppen