Senaste nytt

Diamond Goodie bag - Vad gäller (egentligen)

Mark

Medlem
Man ska väl egentlgen inte klaga, men jag drar lite på smilbanden åt beskrivningen av hörlurarna på diamond-siten:

Developed with the professional DJ in mind, with respect to the wallet of the unpaid amateur, Zinken is chock-full of handy features like the TurnCable and ZoundPlug. Designed for maximum comfort, the Zinken features swivel earcaps, an adjustable headband and specially selected materials that..

Jag gillar trots allt att hörlurarna kommer från ett svensk bolag. Men hade det inte varit mer logiskt om det varit ett par noice cancelling-lurar som erbjöds, i stället för ett par DJ-lurar, givet målgruppen?
 

fcx

Medlem
Jag gillar trots allt att hörlurarna kommer från ett svensk bolag. Men hade det inte varit mer logiskt om det varit ett par noice cancelling-lurar som erbjöds, i stället för ett par DJ-lurar, givet målgruppen?

Anledningen till att man inte erbjuder noise-cancelling lurar står nog i mitt citerade inlägg :)

Jag tog Marshallurarna som fanns förut. Positivt överraskad över ljudet så de kommer till användning. Med lurarna följde även en följesedel där priset stod. I butik kostar de kring 1500 kr, på lappen stod det 200 kr, så jag gissar att det är det som SAS betalade.
 
Toppen