Det galnaste du gjort i flygväg?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Jacob, 10 December 2011.

1. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  2. jdavidsson

jdavidsson Medlem

2 dagar/1 natt i Sydney! :rolleyes:

Flög med en pressresa ner för att sedan äta en Ceasar Sallad i Circular Quay, gå och lägga mig sedan QF1 hem igen dagen efter.

2 personer gillar detta.
  3. Mån morgon: AGH-ARN
    Tis kväll: ARN-LLA
    Tor kväll: LLA-ARN
    Fre kväll: ARN-AGH

Inte så märkligt i och för sig, men så höll jag på i över två år i början av 90-talet, vecka ut och vecka in. Det hade varit billigare för min arbetsgivare att köpa ett årskort åt mig på SAS. Det var på tal, men så vitt jag kan minnas ville dom inte det eftersom jag ansågs kunna utnyttja kortet för privata resor också!

4. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Farsan kände någon höjdare i Flygvapnet med skrivbordstjänst som behövde flygtimmar. Vi flög SK60 GSE-VBY (de militära halvorna - detta var 90-tal), åt ärtsoppa i flottiljens restaurang och sedan direkt åter till GSE. Mileage run á la Flygvapnet!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!