Senaste nytt

Det eviga handbagaget

Hafermann

Medlem
absolut, men här diskuterar vi u bara handbaggage då tråden handlar om det :)
Jag har en ryggsäck eller "onebag" oftast och har aldrog haft steul med vare sig det eller combon rullande handbaggage + lap top bag :)
Ja, fast din kommentar var ju syftad mot bilden ovan från Aftonbladet. I densamma uppmanas man att resa med enbart handbagage och inte checka in väskor. Sett till det flödet tycker jag att kommentaren var relevant. :)
 

jerixon

Medlem
Artikeln handlar ju om korta minisemestrar med handbaggage i Europa.
Förstår inte hur du i sådant fall kopplar det till långsemester med små barn i Asien :)
Ja, fast din kommentar var ju syftad mot bilden ovan från Aftonbladet. I densamma uppmanas man att resa med enbart handbagage och inte checka in väskor. Sett till det flödet tycker jag att kommentaren var relevant. :)
 

Hafermann

Medlem
Artikeln handlar ju om korta minisemestrar med handbaggage i Europa.
Förstår inte hur du i sådant fall kopplar det till långsemester med små barn i Asien :)
Helt enkelt en reflektion över att det inte är så solklart att alltid endast resa med handbagage som det ofta framstår på forumet. Ganska ofta när frågor ställs gällande incheckning av bagage, så ifrågasätts det med svaret ”res med bara handbagage”. Kommentaren var absolut inget ifrågasättande av din åsikt/erfarenhet, utan ett allmänt konstaterande.

Men absolut kanske OT i denna tråd. Isf får moderator flytta.
 
Toppen