Det är inte jättelyxigt att flyga Business Class inom Europa

Diskussion i 'Övrigt' startad av Martin Björnström, 4 Maj 2011.

1. Doktorn jag hålla med. Mina senaste Austrianresor till/från lämnar en del att önska.

Däremot har British Airways rykt upp sig ordentligt kan jag tycka.

segra och Dr. Miles gillar detta.
  2. Aeroflots Business class på Tupolev 154 hade gigantisk benutrymme på rad 4, när jag flög Oslo-Moskva för många år sedan.

Maten var helt OK även om det inte var samma nivå som @Jacob hade på Stockholm-Moskva i 2013.
    Test: Aeroflot Business Class Stockholm-Moskva - bra business class inom Europa - BusinessClass.se

Jag har inte flugit med Aeroflots i Business class nästan 10 år men det ser ut som att de har hyfsat bra Business class idag även på short haul flygningarna enligt länkarna i @Homers inlägg.

Inlägg från: [Business class] Norge/Linköping-Istanbul T/R, Air France, fr 6.600 NOK / 6.800 SEK inkl. skatter | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Anfield och dino_81 gillar detta.
  3. Anfield

Anfield Medlem

Flyger dom TU 154 fortfarande ?

4. Inte nu längre.

5. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Usch jag får ångest av att bara se bilder på ben inklämda mot bulkhead. Finns inget värre än att inte kunna sträcka lite på benen. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!