Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Oj 7 April, det var ett tag. Hade de något grundlag för varför det skulle ta så lång tid, kommer du få det fysiska kortet innan dess eller först efter?

Tror du blivit utsatt för ett aprilskämt. Den 7:e är ju en hel evighet bort....

Det som jag fattade det så vi som hade kvalificerings period feb-jan måste åtgärdas typ manuellt. Från och med 1 april kommer uppdateringar ske automatiskt.

För mig det är OK, bara att jag vet. Synd bara att AMEX och Mastercard måste skicka nya kort igen om några veckor. Fick nya förra vecka. :)
 
Diamond känns lite som en scam med inga tydliga fördelar i förhållande till guld...man blir guld pga en snäll kompis som reser mycket (eller tom köper det på det här forumet)...tror nog jag lägger ner SAS och siktat in mig på något där man får mer tillbaka för sin lojalitet...

Det som sas under SAS Pendlarmöte några veckor sen var att dessa förmåner som är nu publicerade är början och de kommer att bli fler successivt. Jag tycker att hellre lova de förmåner som kan hållas i början och sen utveckla förmåner ytterligare med tiden. Låt SAS jobba med EBD några månader så jag tror att efter sommar kommer det bli nya förmåner för oss och EBD blir ännu mer intressant.
 

Flightdoc

Medlem
För ett tag sedan (februari) fick jag ett mail från SAS med gratulationer till min nya nivå Diamond.
Med viss spänning öppnade jag idag brevet från SAS....

Ut plockade jag ett nytt guldkort med vidhängande tillbehör i form av att Eivind Roald kände glädje över att välkomna mig som Guldmedlem ytterligare ett år!
 

Flightdoc

Medlem
För ett tag sedan (februari) fick jag ett mail från SAS med gratulationer till min nya nivå Diamond.
Med viss spänning öppnade jag idag brevet från SAS....

Ut plockade jag ett nytt guldkort med vidhängande tillbehör i form av att Eivind Roald kände glädje över att välkomna mig som Guldmedlem ytterligare ett år!
 

NotRyan

Medlem
För ett tag sedan (februari) fick jag ett mail från SAS med gratulationer till min nya nivå Diamond.
Med viss spänning öppnade jag idag brevet från SAS....

Ut plockade jag ett nytt guldkort med vidhängande tillbehör i form av att Eivind Roald kände glädje över att välkomna mig som Guldmedlem ytterligare ett år!

Dubbel glädje, då kommer du ju snart att få ett nytt brev tillsammans med ditt diamantkort där Eivind Roald känner ännu större glädje over att du är Diamantmedlem :)
 
Toppen