Fint att länken som ska ta en vidare leder tillbaka till samma sida.Verkar som diamondsidan stängts ned.
SAS fjerner Guld, Diamant og Pandion siderne uden varsel - InsideFlyer DKSamma sak här, tänkte plocka ur goodiebagen men det blev inget med det...
Gjorde samma sak, skålen kom i måndags.Frugan säger att den inte passar med vår stil och jag får ha den i herr-rummet...Tur jag hann lösa ut den fina Georg Jensen skålen nu i mars.
Vi är nog många i den sitsen. Jag har väl flugit en del januari- februari och det har väl blivit kanske 20 flyg. Men bara en longhaul resten inom europa. Ställt in resa till Hong Kong och USA så man tappar en del där. Minst 2 månader blir det nog på marken. Diamond är borta. Guld är som vatten så det måste alltid ordnas.Troligtvis stänger dom ju sidan då det permitterades 90% av alla anställda. Så vem ska hantera diamond sidan..
Min period började i slutet av december och jag har inte en enda resa hittils, fick ställa in alla pga covid, först Kina sen allmänt.
Har fullt förståelse för SAS och hoppas verkligen dom klara det här, det har dom förtjänat.
Men jag har varit diamond i flera år, 3 år kvar till lifetime gold... Och ja, jag hade uppskattat ett mejl från eurobonus teamet.
Då tar vi och höjer blicken lite va?Tur jag hann lösa ut den fina Georg Jensen skålen nu i mars... Riktigt uselt av dem att inte skicka ut ett mail till alla diamanter och säga att den försvinner, så passa på att lösa ut er gåva innan 1 april...
Så trist för Dig. Visserligen bara en hobby, eller kalla det en passion, för oss frequent flyers, men alla behöver sådana också mitt i allt elände.
Får jag fråga om du är långt ifrån EBD denna period och om du har försökt med supporten?