Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Verkar som diamondsidan stängts ned.
 

Attachments

  • 362270FB-0369-4E53-8FBA-9A4A12334201.jpeg
    362270FB-0369-4E53-8FBA-9A4A12334201.jpeg
    26,9 KB · Visningar: 527

KEK

Medlem
Troligtvis stänger dom ju sidan då det permitterades 90% av alla anställda. Så vem ska hantera diamond sidan..
Min period började i slutet av december och jag har inte en enda resa hittils, fick ställa in alla pga covid, först Kina sen allmänt.

Har fullt förståelse för SAS och hoppas verkligen dom klara det här, det har dom förtjänat.

Men jag har varit diamond i flera år, 3 år kvar till lifetime gold... Och ja, jag hade uppskattat ett mejl från eurobonus teamet.
 
Troligtvis stänger dom ju sidan då det permitterades 90% av alla anställda. Så vem ska hantera diamond sidan..
Min period började i slutet av december och jag har inte en enda resa hittils, fick ställa in alla pga covid, först Kina sen allmänt.

Har fullt förståelse för SAS och hoppas verkligen dom klara det här, det har dom förtjänat.

Men jag har varit diamond i flera år, 3 år kvar till lifetime gold... Och ja, jag hade uppskattat ett mejl från eurobonus teamet.
Vi är nog många i den sitsen. Jag har väl flugit en del januari- februari och det har väl blivit kanske 20 flyg. Men bara en longhaul resten inom europa. Ställt in resa till Hong Kong och USA så man tappar en del där. Minst 2 månader blir det nog på marken. Diamond är borta. Guld är som vatten så det måste alltid ordnas.
 

JohanE

Medlem
Så trist för Dig. :( Visserligen bara en hobby, eller kalla det en passion, för oss frequent flyers, men alla behöver sådana också mitt i allt elände.

Får jag fråga om du är långt ifrån EBD denna period och om du har försökt med supporten?

Jag var långt ifrån så det var ingen idé. Hade en resa inbokad i mars som fick ställas pga corona med LH i första klass till USA och sen hem i Sas business. Skulle runda av diamant perioden med det men det blev inget med.....

Jag får nöja mig med lifetime Gold.
 
Toppen